Web Analytics Made Easy - Statcounter

باغداران کهگیلویه و بویراحمد برای خرید ۹ هزار لیتر آب غیر شرب ۱۳۰ هزار تومان هزینه می‌کنند تا بلکه از نابودی دسترنج سال‌های خود جلوگیری کنند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به دلیل خشکسالی‌های اخیر بویژه کم بارشی امسال چشمه‌ها و چاه‌های بیش از 20 هزار هکتار از 45 هزار هکتار باغات استان کهگیلویه و بویراحمد خشک شده که در صورت عدم آبیاری با تانکر این درختان ثمری و غیر ثمر نیز خشک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و حسن علمداری با کسب۲۸ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهیگلویه وبویراحمد انتخاب شد.

حسن علمداری رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، کالبد شکافی و آسیب شناسی هیات و رفع نواقص آن، فعال کردن کانون‌های ورزشی در استان، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دوبخش آقایان و بانوان، توجه به بحث آموزش و استعدادیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران را از جمله مهمترین برنامه‌های کاری خود برشمرد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227995 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد