Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:49:31 GMT

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۸۴۶۰

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز بیست و پنجم مردادماه با حضور صادقی معاون تربیت بدنی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی قادر رمضان پور به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر معرفی و از خدمات جعفر شجاعی تقدیر شد.

شایان ذکر است، جعفر شجاعی ۳۱ فروردین سال ۹۵ به سرپرستی و بیست و سوم خرداد همان سال به مدیریت آموزش و پرورش اهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پس از برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر جدید و سابق آموزش و پرورش شهرستان اهر، مدرسه سه کلاسه دخترانه و پسرانه با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانبا مشارکت موسسه بین المللی خیریه امیرالمومنین(ع) و بانک سپه در روستای قشلاق شاهوردی کلنگ زنی شد.

کد خبر 4376563

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش حکم انتصاب شهرستان اهر مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

به‌گزارش قدس آنلاین، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش