Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:54:49 GMT

فستیوال فوتبال پایه زیر ۱۲ سال در اردبیل برگزار شد‌

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۸۴۶۸

فستیوال فوتبال پایه زیر ۱۲ سال در اردبیل برگزار شد‌

با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن فستیوال فوتبال پایه زیر ۱۲ سال در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور بیش از 200 بازیکن فستیوال فوتبال پایه زیر 12 سال در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد و این فستیوال از شور و نشاط خاصی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه تختی نیز چشم‌گیر بود به طوری که خانواده‌ها برای تشویق فرزندان خود به ورزشگاه تختی آمده بودند تا انگیزه خاصی به فرزندانشان بدهند.

فستیوال پایه فوتبال اردبیل به طور باشکوه و منظم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان استانی و هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شد و فستیوال انتخاب کشوری بود که در آینده شاهد حضور فوتبالیست‌های اردبیلی در رده‌های مختلف تیم  ملی باشیم.

انتخاب 14 فوتبالیست اردبیلی در فستیوال کشوری

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: فستیوال فوتبال زیر 12 سال استان اردبیل امروز با حضور بیش از 200 بازیکن برگزار شد و بعد از پایان فستیوال 14 فوتبالیست به فستیوال کشوری معرفی می‌شوند.

صمد نوتاش با بیان این که فستیوال فوتبال استان اردبیل به مدت دو روز در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود گفت: در این فستیوال استعدادیاب‌های فوتبال حضور دارند تا فوتبالیست‌های مستعد اردبیلی برای فستیوال کشوری انتخاب شوند.

وی بیان کرد: از این که امروز شاهد حضور نونهالان اردبیلی در ورزشگاه تختی همراه با خانواده‌هایشان بودیم بسیار خوشحالیم چرا که شور و انگیزه خاصی در بین خانواده‌ها و فوتبالیست‌ها به وجود آمده بود که این مسئله حائز اهمیت است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای رشد و توسعه فوتبال پایه خبر داد و بیان کرد: فستیوال بانوان شهرستان‌ها نیز به طور منظم و باشکوه برگزار شد و بعد از این فستیوال‌ها نفرات برتر به فستیوال استانی که هم‌اکنون در حال برگزاری است راه یافته‌اند.

نوتاش اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی هیئت فوتبال استان ارج نهادن به فوتبال پایه است چرا که فوتبال پایه اردبیل ظرفیت‌های قابل توجهی در این زمینه دارد و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان می‌توانیم شاهد حضور بازیکنانی در رده‌های مختلف تیم ملی باشیم.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه فستیوال زیر 12 سال استان فردا با حضور مسئولان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

حمایت همه‌جانبه برای رشد و توسعه فوتبال پایه در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه‌ای توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برای رشد و توسعه فوتبال پایه در استان وجود دارد و از تمامی برنامه‌ها و فستیوال‌های فوتبال در اردبیل حمایت می‌شود.

بهرام آقاخانی با اشاره به این که حضور بیش از 200 بازیکن در ورزشگاه تختی اردبیل نشانگر علاقه نونهالان اردبیلی به فوتبال است گفت: انتظار داریم این فستیوال‌ها به طور منظم برگزار شود تا شاهد رشد و توسعه فوتبال در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: فوتبال اردبیل ظرفیت‌های خوبی دارد چرا که این استان فوتبالیست‌های مطرحی همچون علی دایی را به کشور و دنیا معرفی کرده و باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در آینده فوتبالیست‌های زیادی از اردبیل به تیم ملی معرفی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد شور و هیجان یک مسئله بسیار مهم است که این شور و هیجان در فوتبال ایجاد می‌شود و باید برنامه‌ریزی شود تا فستیوا‌ل‌های فوتبال به طور منظم در استان برگزار شود.

آقاخانی از هیئت فوتبال استان اردبیل و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برای برگزاری فستیوال فوتبال زیر 12 سال تشکر کرد و گفـت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های اساسی شاهد توسعه فوتبال در سراسر استان  باشیم.

اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در بین نوجوانان و نونهالان اردبیلی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در بین نوجوانان و جوانان است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

جمال پیله‌ور از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف برای نونهالان و نوجوانان خبر داد و گفت: در این زمینه مدارس فوتبال نیز راه‌اندازی شده و انتظار داریم خانواده‌ها فرزندان خود را در مدارس فوتبال مجوز دار ثبت نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال فوتبال زیر 12 سال در اردبیل بیان کرد:‌ این فستیوال به طور منظم برگزار شد و درصدد هستیم استعدادیابی در تمام رشته‌های ورزشی در اردبیل برگزار شود.

پیله‌ور افزود: نونهالان و نوجوانان اردبیلی ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که مهم‌ترین رسالت ما شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام یافته است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها