Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، دوچرخه لوک سال 2018 جهت استفاده محمد دانشور خرم در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 وارد ایران و تحویل خسرو قمری رئیس فدراسیون داده شد تا به دست دانشور برسد.

محمد دانشور خرم ملی پوش  سرعت دوچرخه سواری در مسابقات کاپ کلاس یک  بین الملی  چین  پس از پایان بازی اول خود  بر روی زمین افتاد و از ناحیه پهلو دچار مصدومیت جزیی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برخورد با زمین باعث شکسته شدن دوش و طوقه دوچرخه او شد.

او در این مسابقه با وجود مصدومیت  و آسیب دیدگی شدید دوچرخه خود در رقابت نیمه نهایی شرکت کرد اما موفق به راه یابی به فینال نشد.

در حال حاضر این ملی پوش شرایط خوبی را پشت سر گذاشته است. او یکی از امید های کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا است.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ، هاشم کندی سرمربی ، آروین گودزی و میر صمد پور سیدی دو ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان راهی جاکارتا شدند.

بیشتر بخوانید :کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم) جابجایی مرز های تبلیغات در دبی توسط شرکت سامسونگ (فیلم) شاهکار معماری را در آسمانخراش دو قلو دبی ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم)
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید