Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:26:21 GMT

کی روش تا جام ملت های آسیا سرمربی فوتبال ایران است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۸۶۶۱

کی روش تا جام ملت های آسیا سرمربی فوتبال ایران است

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: «کارلوس کی روش» تا پایان رقابت های جام ملت های آسیا هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد و مردم نباید نگران این موضوع باشند.

«مهدی تاج» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارومیه افزود: وی مربی بزرگی است و فدراسیون فوتبال تلاش خود را برای تمدید قرارداد با این مربی موفق پرتغالی به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بسیاری از تیم های ملی هم اکنون بدون مربی هستند و نبود سرمربی تیم ملی فقط شامل حال ایران نیست و مسوولان و مردم نباید زیاد دلواپس این امر باشند.
تاج گفت: دلواپسی نبود سرمربی به یک اپیدمی در کشور تبدیل شده است و این نگرانی و استرس نیز به هواداران و مردم منتقل می شود اما نباید این موضوع را فراموش کرد که هم اکنون رقابت های لیگ باشگاه های ایران آغاز شده و اردوهای تیم ملی تعطیل است؛ به طور یقین تا آغاز اردوهای تیم ملی کارلوس کی روش به ایران خواهد آمد و تمرین های اردویی را دوباره مدیریت خواهد کرد.
وی افزود: دلیل طول کشیدن این موضوع موانع خارج از بحث فوتبال است که مربوط به انتقال پول و مشکل سربازی برخی بازیکنان بوده که تا حدودی حل شده است.
تاج گفت: ادامه همکاری کی روش با فدراسیون ایران و تیم ملی فوتبال پس از جام ملت ها به نحوه توافق دو طرف بستگی دارد و از الان قابل پیش بینی نیست.
رییس فدراسیون فوتبال کشور در خصوص حضور تیم های استقلال و پیروزی در جام باشگاه های آسیا، گفت: این 2 تیم پرطرفدار هواداران خاص خود را دارند و توقع مردم از آنها زیاد است.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در طول تاریخ به طور همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند و باید با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشته باشند.
وی بیان کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس بدهی سنگینی دارند که باید در مهلت مقرر به کنفدراسیون آسیا پرداخت شود؛ این امر تاکنون اتفاق نیفتاده و فدراسیون فوتبال نیز توانایی پرداخت هزینه های سنگین این بدهی ها را ندارد.
وی افزود: تاکنون نزدیک به هفت جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار شده که ارزیابی این جلسات تاکنون مثبت بوده است و امیدواریم برای ادامه حیات این 2 تیم پرطرفدار گامی موثر برداشته شود.
وی در ادامه در خصوص طرح های عمرانی ورزشی آذربایجان غربی گفت: 230 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام طرح نیمه تمام ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه در نظر گرفته شده است که این اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و استانداری استان تامین می شود.
تاج ادامه داد: وضعیت فوتبال بانوان آذربایجان غربی بهتر از بخش مردان است و به نظر من مسوولان ورزش استان برای حضور تیمی از این منطقه در لیگ برتر ایران باید از پایه شروع کنند و با بازیکنان بومی وارد میدان شوند تا دارای فوتبالی با ثبات و قدرتمند باشند.
به گزارش ایرنا رییس فدراسیون فوتبال برای شرکت در مجمع سالیانه هیات آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده است.
در این مجمع روسای هیات های خوی و نقده به نمایندگی از منطقه شمال و جنوب استان به ارائه پیشنهادها و درخواست های خود در زمینه کمک های مادی و معنوی فدراسیون، حمایت از ملی پوشان استان، بازسازی و نوسازی اماکن و سالن های فرسوده موجود در شهرستان ها و رسیدگی به فعالیت مدارس فوتبال پرداختند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال مهدي تاج كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

کد خبر 846554 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال