Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:00:28 GMT

برای کسب ۳ امتیاز می جنگیم/هواداران به کمک تیم بیایند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۸۸۲۹

برای کسب ۳ امتیاز می جنگیم/هواداران به کمک تیم بیایند

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو سرجیو عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: به طور قطع از امتیازاتی که تاکنون از سه بازی به دست آوردیم راضی نیستیم و به طور حتم برای بهبود این وضعیت تمام تلاشمان را بکار می بریم.

وی اظهار کرد: همانطور که پیش تر گفتم فردی نیستم که به دنبال بهانه و توجیح باشم اما با شرایطی که ما داشتیم باید برای کسب امتیاز می جنگیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرارداد جاسم به تازگی منعقد و به جمع ما اضافه شده اما شرایط او به لحاظ روحی و روانی در دو سه هفته اخیر خوب نبود و کار خوبی از خود به نمایش نگذاشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بالوتلی بازیکن برزیلی هم به تازگی به تیم ما اضافه شده و در بازی فردا آمادگی برای همراهی تیم را ندارد.

سرجیو افزود: باز تکرار می کنم فرقی نمی کند که کدام ۱۱ بازیکن، بازی را شروع می کنند ما در تیممان بازیکنان جوانی و پرتوان و بازی سازی داریم که هر وقت وارد زمین شوند بازی خوبی از خود به نمایش می گذارند، مهم آنست که به شیوه ای بازی را از پیش ببریم که منجر به کسب سه امتیاز بازی شود.

وی خطاب به هواداران تیم اظهار کرد: اگر چه ما در سه بازی گذشته چندان خوب نبودیم اما کارمان را اصلاح کردیم و به طور حتم در ادامه راه، بازی های با کیفیت تری را از خود به نمایش می گذاریم؛ کیفیت یتم به بازیکنان آن است لذا باید بازی را محکم و با قدرت آغاز کنیم تا هم به بازیکنان و هم هواداران اعتماد به نفس دهیم، فردا برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

وی تصریح کرد: استقلال تیم است که در بازی های اخیر خود خیلی خوب ظاهر شده و بازی خوبی را در مقابل پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت اما ما نیز باید بجنگیم و برای کسب سه امتیاز بکوشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: یک بازیکن مصدوم داریم که امروز وضعیت آن برای همراهی و یا عدم همراهی تیم مشخص می شود و بازیکن محروم هم نداریم.

سرجیو افزود: واضح است که به دفاع وسط نیاز داریم، قریشی سه روز است که تمرین می کند و در چند روز آینده برای ماندگاری یا عدم ماندگاریش تصمیم می گیریم، علی قربانی نیز از ابتدای فصل جزء گزینه های من بود و در هفته های اخیر پیشرفت هایی در کارش دیده ایم و با شرایط نیز سازگاری پیدا کرده و خود را نشان داده است به هر حال سخت در تلاش است و امیدواریم آن فوتبال مد نظر ما را بازی کند.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی پلاتینی به شخصیت او بر می گردد او فردی بسیار ساکت است و امیدواریم با کمک هواداران و حمایت های آنان او نیز بتواند به لحاظ روانی در شرایط بهتری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما هواداران بسیار خوبی داریم که امیدوارم به ما کمک کنند، می دانم که هواداران شرایط سخت ما را درک می کنند، متاسفانه تا الان نتوانستیم حمایت هوادارانمان را از نزدیک ببینیم و از حمایت ها و تشویق های آنان به خوبی بهره ببریم اما امید واریم در بازی فردا و سایر بازی های پیش رو از این فرصت طلایی بهره کافی را ببریم.

کد خبر 4376620

منبع: مهر

کلیدواژه: پائولو سرجیو تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد مدیریت آرسنال به آنها اطلاع داده است که هواداران بایرن مونیخ برای بازی رفت که در تاریخ 9 آوریل برگزار می‌شود، وارد ورزشگاه نخواهند شد.

همچنین بایرن مونیخ در این بیانیه به هواداران خود توصیه می‌کند از خرید بلیت این دیدار خودداری کنند و این باشگاه طبق تعهدات قراردادی تنها تعداد محدودی بلیت برای میهمانان ویژه خود برای این دیدار تهیه خواهد کرد.

بایرن مونیخ به دلیل آتش بازی هواداران خود در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو در ماه فوریه، با عدم فروش بلیت به هواداران خود در مسابقاتی که خارج از آلمان برگزار می‌شود، مجازات شد.

بایرن مونیخ در بیانیه خود با اشاره به این حکم نوشت: به‌طور کلی، ما از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم، اما بازی در خارج از استادیوم بدون هواداران، ضربه بزرگی است.

مدیرعامل بایرن مونیخ نیز پیش از این با تایید اینکه باشگاهش به این مجازات اعتراض نخواهد کرد، گفته بود: متاسفانه یک گروه کوچک به همه هواداران ما و تیم آسیب رساندند.

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!