Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@13:44:55 GMT

حسینی و رد پیشنهاد لیدزیونایتد به خاطر ترابزون

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۰۳۴

حسینی و رد پیشنهاد لیدزیونایتد به خاطر ترابزون

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی، مدافع سابق استقلال که پس از درخشش در جام جهانی راهی ترابزون اسپور ترکیه شد، مورد توجه مارسلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی مشهور لیدزیونایتد انگلیس نیز قرار گرفته بود.

طبق ادعای سایت ترکیش فوتبال که در سایت گل نیز بازتاب داشته، بیلسا شیفته بازی های حسینی در جام جهانی شده بود و قصد داشت او را برای لیدزیونایتد جذب کند اما حسینی پیشنهاد ترابزون ترکیه را قبول کرد و بازی در سوپرلیگ ترکیه را به چمپیونشیپ انگلیس ترجیح داد!

 

 

 

 

طبق ادعای این سایت، علت اصلی رد این پیشنهاد، دیر اقدام کردن مسئولان لیدزیونایتد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پیشنهاد لیدز زمانی رسید که ترابزون با باشگاه استقلال تهران بر سر جذب حسینی به توافقات نهایی دست یافته بود هرچند که در آن مقطع هنوز قراردادی رسمی بین طرفین منعقد نشده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!