Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:26:44 GMT

شکست استقلال ‌برابر پارس جنوبی در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۱۶۹

شکست استقلال ‌برابر پارس جنوبی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهردیدار تیمهای فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال تهران ازساعت 20:30دقیقه امروز پنج شنبه در ورزشگاه تختی جم اغاز شد که نیمه اول این دیداربا برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید .

در این دیدار تیم پارس جنوبی که از امتیاز میزبانی استفاده میکرد نمایش بهتری در نیمه اول داشت و توانست در دقیقه13روی اشتباه ارمین سهرابیان مدافع استقلال به گل برتری دست پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم علاوه بر گلی که به ثمر رساند صاحب چند موقعیت دیگر نیز شادمان نتوانست از آنها استفاده کند .

کد خبر 4376622

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی های آسیایی تیم فوتبال امید ایران والیبال وینفرد شفر فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام