Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:25:19 GMT

کودکان قزوینی در مسابقات جهانی ریاضی ای مت درخشیدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۱۹۲

کودکان قزوینی در مسابقات جهانی ریاضی ای مت درخشیدند

قزوین - ایرنا - سه کودک قزوینی در مسابقات جهانی ریاضی به روش 'ای مت' خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا، کودکان قزوینی حاضر در این مسابقات موفق به کسب 2 رتبه نخست و یک مقام سومی شدند.
این مسابقات با حضور تیم هایی از کشور دنیا به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد.
در این رقابت ها سارینا کاظم لو و محمد پارسا محمدی به مقام نخست سطح آبی نیمه پیشرفته گروه ب و دیانا صدرایی به مقام سوم گروه سی سطح سبز پیشرفته دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت ( من ریاضی را دوست دارم) روشی نسبتا نوین است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه ، بازی و سرگرمی به کودکان یاد داده می شود.
این رشته برای نخستین بار در آمریکا ابداع شده و کشورهایی مانند چین ، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از 10 سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي رياضي اي مت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان جهانی غذا اعلام کرد: وضعیت در غزه به ویژه در موارد گرسنگی که به جان‌باختن می‌انجامد، پیچیده است.

این سازمان بیان کرد: باید در روند ورود کمک‌ها به نوار غزه به صورت فوری تسهیل صورت بگیرد. عدم ورود کمک‌های کافی به نوار غزه خطر قحطی در این باریکه را در پی دارد.

سازمان جهانی غزه با اشاره به افزایش شمار کودکان دچار سوءتغذیه در غزه تصریح کرد: سوءتغذیه شمار بیشتری از کودکان غزه را به ثبت رسانده‌ایم.

از سوی دیگر برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: روز به روز به حالت قحطی و گرسنگی در غزه نزدیک می‌شویم. معیارهای بروز قحطی طی ۶ هفته آینده در نوار غزه بروز خواهد یافت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تحمیل قحطی و گرسنگی به مردم نوار غزه به ویژه ساکنان شمال این باریکه، شماری از فلسطینیان به ویژه کودکان را به شهادت رسانده و از قحطی و گرسنگی به عنوان سلاحی در برابر اهالی غزه استفاده کرده است.

کد خبر 6087949

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران