Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@05:03:22 GMT

پایان طرح بوستان سلامت در میامی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۲۵۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ابوالقاسم کشاورزیان مسئول برگزاری این طرح  گفت: برنامه های بوستان سلامت با همکاری سپاه ناحیه میامی، بسیج حوزه قدس، بسیج ورزشکاران و پایگاه های شهری اجرا شد . وی هدف از اجرای این طرح را اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، سرگرمی، علمی و مشاوره ای و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در شب های تابستان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان میامی بوستان سلامت بسیج تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری