Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: چيني اقتصاد آمريکا به دليل رفتار تماميت خواهي دولتمردان آن کشور ترک برداشته است.

به گزارش ايرنا، محمد جواد آذري جهرمي پنجشنبه شب در چهارمين نشست شوراي اداري استان بوشهر افزود: عرصه جهاني با انتخابات آمريکا دچار تحول شد که تماميت خواهي و توهم انسان برتر و قوم برتر بودن دولتمردان آمريکا را شفاف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اين تماميت خواهي ممکن است در کوتاه مدت توفيق هاي گذراهي براي آنها در پي داشته باشد اما اين رويه براي آنها پايدار نيست.
آذري جهرمي ادامه داد: دولتمردان آمريکا با به رخ کشيدن قدرت دلار با کشورهاي مختلف از جمله چين، روسيه و اروپا خود را با همه دنيا درگير کرده اند که اين رويه درکوتاه مدت بر ارزش پول ملي کشورها تاثيرگذار است.
وي گفت: کشورهاي دنيا نيز در برابر اين حربه و سياست خصمانه به هوشياري رسيده اند که استقلال و عدم وابستگي بعنوان يک سياست جدي و راهبردي براي خود لحاظ کنند.
آذري جهرمي افزود: بزودي تبادلات منطقه اي براي کاهش زورگويي و مقابله با سياست هاي آمريکا در پيش گرفته خواهد شد.
وي ادامه داد: بايد واقع بينانه بپذيريم که سياست هاي خصمانه دولتمردان آمريکا بر اقتصاد ما نيز تاثير دارد که براي برون رفت از اين شرايط بايد برنامه ريزي کنيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: آثار مقاومت در برابر اين سختي ها شرايط مطلوب تري فراروي ما قرار مي دهد که بايد از اين فرصت به بهترين شيوه ممکن استفاده کنيم.
آذري جهرمي تصريح کرد: در همين راستا با درايت رهبر معظم انقلاب و اجراي سياست هاي دولت امروز شاهد شکاف بين آمريکا و اروپا هستيم.
وي گفت:در اين برهه بايد با تعميق رابطه با دوستان واقعي و تکيه بر تجربيات گذشته و ظرفيت هاي داخلي براي عبور از شرايط پيش آمده مهيا شويم.
آذري جهرمي افزود: طعنه زني و غرغر کردن هاي داخلي بايد خاتمه يابد و همه يکصدا از دولت منتخب مردم در برابر ديوانه بين المللي مشکلات را پشت سر گذاريم.
وي بيان کرد: با همه کنش هاي هاي سياسي و تحريم هاي ظالمانه که آنها وضع کرده اند آثاري بر ارزش پول ملي و به تبع آن نرخ تورم و اقتصاد مقاومتي ايجاد مي شود.
آذري جهرمي ادامه داد: اين 2 پديده باعث مي شود قشر ضعيف جامعه آسيب پذيري بيشتري داشته باشند و علاوه بر کاهش ارزش دارايي، قدرت خريد آنها نيز کاهش مي يابد.
وي افزود: اين امر باعث ايجاد شکاف و همچنين ايجاد يک بستر براي رخنه کردن دشمنان نظام جمهوري اسلامي و ايجاد نارضايتي در بين مردم خواهد شد.
آذي جهرمي ادامه داد: با اين وجود مردم ايران اسلامي بارها ثابت کرده اند از ارزشمندترين دارايي هاي خود براي دفاع از تماميت و استقلال جمهوري اسلامي خواهند گذشت.
وي افزود: در اين عرصه دولت نيازمند تدابيري ويژه براي حمايت از قشرهاي ضعيف جامعه است که در اين ارتباط بسته ويژه حمايتي براي افزايش قدرت خريد قشر ضعيف را در دست تدوين دارد که بزودي جزئيات آن اطلاع رساني مي شود.
آذري جهرمي ادامه داد: استان بوشهر يکي از قطب هاي اقتصادي کشور است که براي توسعه ارتباطات و زيرساخت هاي آن برنامه ريزي خوبي در يک سال گذشته صورت گرفته است.
وي افزود: در اين ارتباط بيش از 389 سايت نسل چهارم تلفن همراه در تمامي شهرها وبرخي روستاهاي استان بوشهر نصب شده است.
آذري جهرمي با اشاره به سرمايه گذاري سه هزار ميليارد ريالي در حوزه توسعه زيرساخت هاي ارتباطي استان بوشهر در يک سال احير افزود: دسترسي استان بوشهر از طريق پهناي باند به 20 مگابايت ثانيه و روي نسل سوم به 4.5 مگابات رسيده است.
وي يادآورشد: براي استان بوشهر همچنين پنج طرح و 44 پروژه تعريف شده که بخشي از آنها شامل توسعه رينگ فيبر نوري، تکميل پوشش جاده اي بويژه در بخش روستايي و همچنين توسعه و تجهيز مرکز داده است که بايد تا پايان سال عملياتي شود.
آذري جهرمي ادامه داد: تمامي خطوط تلفن ثابت آماده واگذاري نيز تا سه ماه آينده به مشترکان جديد در استان بوشهر تحويل مي شود.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «روش تطهیر کف خانه و مانند آن» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* روش تطهیر کف خانه و مانند آن

سؤال: اگر کف خانه با خون، نجس شده و جایی برای خارج شدن آب وجود نداشته باشد، برای تطهیر چگونه عمل کنیم؟

جواب: پس از برطرف کردن عین نجاست، به یکی از دو روش زیر می‌توان آنجا را تطهیر نمود:

۱: آب کر (لوله کشی) به جای نجس وصل شود و همه آن محل را فرا بگیرد.

۲: آب قلیل بر محل نجس شده، ریخته شود سپس با دستمال و مانند آن برداشته شود و بنابر احتیاط واجب یک بار دیگر بر محلی که آب جمع شده بود مجددا آب ریخته شده و با دستمال و مانند آن برداشته شود. (اگر برای دفعه دوم از دستمال قبلی استفاده شود باید ابتدا تطهیر گردد).

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن