Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- در پی اهانت به مردم رودان در آیین تجلیل از خبرنگاران استان هرمزگان، سرپرست فرمانداری رودان در نامه ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، خواستار عذرخواهی رسمی عوامل برگزاری برنامه و برخورد قانونی با فرد خاطی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودان، در پی توهین یک هنرمند غیر حرفه ای به مردم شریف شهرستان رودان دراین آیین با واکنش شخصیت ها و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیصل ضرغامی در این نامه با اعلام مراتب اعتراض مردم شهرستان نسبت به این موضوع تاکید کرده، شادی و نشاط از ملزومات زندگی امروزی است که با ماشین و ابزار آلات پیوند خورده است، اما ' هدف، وسیله را توجیه نمی کند'.
هیچکس و تحت هر عنوانی حتی به بهانه طنز مجاز نیست به هم استانی های عزیز در هر شهر و روستایی و هر قومیتی اهانت نماید و قطعا ناظرین محترم برنامه ها باید به این مهم توجه داشته باشند.
در شب 17 مردادماه 97 با اجرای یک هنرمند غیر حرفه ای، توهین هایی به رودان و رودانی ها شد که متاسفانه این اقدام مسبوق به سابقه است، هنر متعهد و مقدس می تواند در جای خود نوید بخش امید، نشاط، کار و تلاش باشد نه اینکه با بکار بردن جملات نازیبا خاطر بیش از 124 هزار شهروند رودانی آزرده شود.
شهرستان رودان زادگاه بسیاری از مفاخر هرمزگان است و با داشتن فرهنگ و تاریخی غنی با تقدیم 210 شهید به ایران اسلامی و مردمی با فرهنگ و متعهد به نظام و انقلاب اسلامی هرگز این رفتار ناشایست را نخواهد پذیرفت.
نماینده عالی دولت در این نامه خواستار ایجاد زمینه عذرخواهی از مردم شریف شهرستان رودان از سوی عوامل برگزاری آیین یاد شده و تذکر قانونی و قاطع به فرد خاطی شده است.
آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان هرمزگان شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان و مدیران این استان در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.
شهروندان رودانی ضمن محکوم کردن این رفتار ناشایست، خواستار عذرخواهی رسمی متولیان و عوامل برگزاری این برنامه و این فرد از مردم این شهرستان و برخورد قاطع و قانونی با وی شدند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و مردمان مهربان، صمیمی، پاک و بی آلایش این دیار، از دیرباز در وادی فرهنگ و هنر، زبانزد و شهره خاص و عام اند.
7196 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم داوودی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بازرسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان خرمشهر در راستای انجام بازدیدهای نظارتی خود از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان فرد خاطی را که اقدام به کشتار غیر مجاز و فروش گوشت خارج از چرخه نظارت بهداشتی می کرد، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: گوشت های حاصل از کشتار غیر مجاز توسط کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی ضبط و پرونده تخلف به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد که بعد از قطعیت یافتن حکم توسط دادگاه تجدید نظر خوزستان فرد خاطی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر تاکید کرد: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، کشتار دام باید صرفاً در کشتارگاه دام و تحت نظارت مسوولان بهداشتی و شرعی انجام شود.

وی یادآور شد: لاشه های کشتار شده در کشتارگاه های دام پس از انجام بازرسی بهداشتی قبل، حین و بعد از کشتار توسط مسوول بهداشتی کشتارگاه در صورت تایید سلامت و طی شدن دوره پیش سرد، با اخذ مجوز حمل با خودروی سردخانه‌دار برای رعایت زنجیره سرد مجاز برای عرضه در مراکز مورد تائید دامپزشکی ارسال می شود.

داوودی با اعلام اینکه همه محصول‌های خارج از نظارت بهداشتی برابر ضوابط قانونی با متخلفان این حوزه با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد جدی خواهد شد، گفت: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و… به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 6093254

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت