Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا-استاندار بوشهرگفت: امروز رفتار نارواي برخي از مسئولان سابق نظام، بازي در زمين دشمن و بستر سازي براي ايجاد نااميدي در بين مردم است.

به گزارش ايرنا، عبدالکريم گراوند پنجشنبه شب در چهارمين نشست شوراي اداري استان بوشهر با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود:هزينه اين رويکرد بدون شک ايجاد ياس و نااميدي براي مردم است و ثمره آن نيز توسط دشمنان قسم خورده نظام چيده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: در شرايطي اين رويکرد از سوي برخي پيش گرفته شده که دولت قاطعانه و با تمام جديت پاي کار آمده تا گره از کار مردم باز کند و طرح اين موضوعات جفا در حق دولت است.
وي گفت: بدون شک وقتي شعارهاي استقلال آزادي و نه شرقي نه غربي سرداديم بايد هزينه هايي نيز براي آن بپردازيم.
گراوند بزرگ نمايي مشکلات جامعه را بستر ساز ايجاد ياس و نا اميدي براي مردم خواند و گفت: دولت تدبير و اميد پس از روي کار آمدن با وجود مشکلات فراوان موفق به کاهش تورم 40 درصد و لحظه اي شد که اين يک دستاورد بزرگ براي نظام جمهوري اسلامي است.
وي يادآورشد: دولت تدبير با تلاش و برنامه ريزي در صدد کاهش اثر تحريم ها و جنگ رواني آمريکاست.
گراوند با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار با شماري از بوشهري ها افزود: يکي از تاکيدهاي معظم له تلاش و برنامه ريزي درست و اقدام به موقع براي شکست بن بست هاست.
وي اظهارداشت: در اين ارتباط مهمترين رسالت بر دوش دستگاه هاي اجرايي است تا با اقدام به موقع خود از ايجاد مانع براي طرح ها و برنامه ها جلوگيري کنند.
استاندار بوشهر گفت: در شرايط کنوني کشور تسهيل گري و همچنين توجه به ظرفيت اشتغالزايي و رونق اقتصادي شرکت هاي دانش بنيان بيش از پيش ضروري است.
وي گفت: امروز براي امنيت ملي و آبادي ايران اسلامي بايد همگان دست در دست هم داده و از دولت حمايت کنند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: کشاورزي يکي از ظرفيت هاي مهم اين استان است که در اين ارتباط متوسط عملکرد ساليانه در حوزه آبياري نوين در برنامه پنجم توسعه يکهزار و 635 هکتار بوده است.
گراوند ادامه داد: با اين وجود شاخص ياد شده در سال گذشته به سه هزار و 564 هکتار و به 2 برابر ميزان گذشته رسيد.
وي يادآورشد: در استان بوشهر برنامه ريزي شده در 10 هزار هکتار شيوه آبياري نوين اجرا شود که با توجه به کاهش نزولات آسماني و مشکل کم آبي اين مهم گام موثر در حفظ و توسعه اشتغال کشاورزي اين استان است.
گراوند افزود: در ارتباط با حوزه اقتصاد مقاومتي نيز استان در رديف دسته سوم کشور بود که با ارزيابي هاي سال 96 استان به رديف هاي دسته اول اقتصاد مقاومتي کشور دست يافت.
وي ادامه داد: در حوزه اشتغال روستايي بعنوان يکي از برنامه مهم دولت و همچنين شاخص کسب و کار استان بوشهر در بين سه استان برتر کشور قرار گرفته است.
گراوند ادامه داد: پيگيري پروژه راه آهن بوشهر-شيراز بعنوان يکي از مطالبه هاي ديرينه مردم است که با همکاري مسئولان استان بويژه نمايندگان اکنون اسناد مناقصه آن در حال مهيا شدن است و طي ماههاي آينده عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.
وي در ارتباط با پروژه هاي عمراني استان بوشهر نيز گفت: با سياست گذاري انجام شده در اين حوزه از ايجاد پروژه هاي جديد پرهيز و تکميل پروژه هاي نيمه تمام را در دستور کار قرار داديم.
گراوند افرود: از بيش از يکهزار ميليارد تومان پروژه هاي عمراني استان بوشهر در هفته دولت بخشي در زمينه هاي پرورش ماهي در قفس و کارخانه سيمان است که با حضور مقام هاي ارشد دولت به بهره برداري خواهد رسيد.
وي گفت: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از مجموعه هاي اثرگذار در بخش هاي مختلف است که هزينه سرمايه گذاري در اين بخش هزينه بالاست.
استاندار بوشهر اضافه کرد: مخابرات و ارتباطات جزو اقلام دسته اول نيازمندي هاي بشري است و نقش مهمي در زندگي بشر ايفا مي کند.
وي يادآورشد: با حمايت دولت سرمايه گذاري زيرساختي استان بوشهر انجام شده با اين وجود براي برون رفت از برخي کاستي ها نيازمند دستور قاطع وزير است تا جايگاه اين استان در حوزه ارتباطات ارتقا يابد.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از توسعه طرح‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در این راستا ضمن آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر برای ساخت بیش از ۵۰ هزار مسکن بیش از ۲ هزار هکتار تأمین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان مالکی صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در این راستا بیش از 85 هزار هکتار زمین در استان‌های مختلف برای الحاق به شهرها شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 41 هزار هکتار اراضی استان‌ها به شهرها برای ساخت مسکن الحاق یافته است، گفت: 15 هزار هکتار زمین نیز در حال طی فرآیند تصویب در شورای عالی مسکن برای الحاق به شهرها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین مسکونی به مردم در استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در 2.5 سال گذشته 50 درصد کل 40 سال گذشته زمین مسکونی به مردم واگذار شده است

مالکی، از آغاز ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد و بیان کرد: ایده دولت برای ساخت 4 میلیون خانه در طرح نهضت ملی مسکن کار بسیار بزرگ و امیدآفرینی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تصویب 53 شهرک جدید در نقاط مختلف کشور گفت: مراحل تصویب این شهرک‌ها در استان‌ها تمام شده و بخشی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی میزان کل ساخت مسکن در استان بوشهر را 19 هزار و 500 واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این راستا بیش از 2 هزار هکتار معادل ساخت بیش از 50 هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بیش از 71 هزار متقاضی واجد 3 شرط در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 17 هزار متقاضی هم دارای 4 شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد