Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@14:19:22 GMT

شکست استقلال در جم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۷۱۰

شکست استقلال در جم

تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار ابتدایی خود در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر صاحب یک برد و دو مساوی شده بودند، در هفته چهارم نخستین شکست فصل را برابر پارس‌جنوبی متحمل شدند.

ایران آنلاین /دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال تهران ازساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز پنج شنبه در ورزشگاه تختی جم آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم پارس جنوبی که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد نمایش بهتری در نیمه اول داشت و توانست در دقیقه ۱۳ روی اشتباه آرمین سهرابیان مدافع استقلال به گل برتری دست پیدا کند. این تیم علاوه بر گلی که به ثمر رساند صاحب چند موقعیت دیگر نیز شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در نیمه دوم استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما جمی ها که نمی خواستند سه امتیاز شیرین خانگی را از دست بدهند با انسجام خوبی دفاع کردند.

در دقیقه ۷۵ استقلال یکی از بهترین فرصت هایش را برای رسیدن به گل از دست داد اما این پایان کار آبی ها نبود و شاگردان شفر بر حملاتشان اضافه کردند تا شاید از این شکست فرار کنند.

در دقایق باقیمانده استقلال حمله کرد و پارس جنوبی در زمین خودش دفاع کرد و در نهایت این زردپوشان جمی بودند که به پیروزی رسیدند و سه امتیاز این دیدار را به نام خود نوشتند تا ۷ امتیازی شوند و به رده سوم جدول صعود کنند. استقلال هم با این شکست ۵ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول صعود کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم جلیل شاطری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بازخوانی رخداد ۲۹ فروردین ماه به عنوان یک روز تاریخی و سرنوشت ساز با فرمان تاریخی امام (ره) بر ما واجب است چرا که برای امروز ما نیز درس‌های زیادی دارد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: در اوایل انقلاب دشمنان با همراهی با عده‌ای از دوستان ناآگاه پافشاری بر اعلام اضمحلال ارتش داشتند اما امام (ره) تأکید بر ماندگاری و بودن ارتش داشتند که نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس نشان از هشیاری امام در این تأکید داشت.

اشاره به پیشرفت‌های برجسته ارتش

شاطری با اشاره به اینکه ما ارتشی‌ها بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) پیمان دوباره می‌بندند، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون نیروهای نظامی ما از جمله ارتش داشته است نمونه و در سطح قابل قبول و برجسته‌ای در دنیا است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های نظامی ما جزو برترین پیشرفت‌های کشور در بخش‌های گوناگون است که در شرایط تحریم و کمبود منابع رخ داده که کاری فوق‌العاده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به مقایسه‌ای بین ارتش قبل و بعد از انقلاب گفت: تسلیحات ارتش در قبل از انقلاب وارداتی اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر ساختاری، آموزشی، تسلیحاتی و … مستقل شده است.

ارتش ایران معنویت گرا است

شاطری با بیان اینکه امروز ارتش ما یک ارتش خدا محور و معنویت گرا است، یادآور شد: نمونه معنویت گرایی ارتش را در دوران دفاع مقدس می‌توان مشاهده کرد.

وی ادامه‌داد: قبل از انقلاب امکان بهره‌مندی از همه همان تجهیزات وارداتی را نداشتیم چرا که فن آن برای کشورهای غربی بود و از این جهت مستشاران زیادی در ایران وجود داشتند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: امروزه نه تنها مستشار خارجی در ایران وجود ندارد بلکه به برخی از کشورها مستشار برای راهنمایی کردن افسران و نیروهای نظامی آن‌ها می‌فرستیم که این مهم با اصل خود باوری رخ داده است.

شاطری ادامه داد: خصلت مردمی بودن ارتش یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که آن را در مقایسه با نیروهای نظامی و ارتش دیگر کشورها ممتاز کرده است و در همین خصلت باعث شد که در سیل و زلزله و … کمک رسان و گره‌گشای از امور مردم باشد.

بصیرت ارتشیان خار چشم دشمنان شده است

وی گفت: هشیاری و بصیرت ارتشیان در طول ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان ایران بوده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه به خود می‌بالیم که به هیچ کشور بیگانه وابسته نیستیم، یادآور شد: امروز در اوج وحدت بین نیروهای نظامی و انتظامی کشور از ارتش، سپاه و بسیج و … هستیم که بابت این نعمت خداوند را شاکر هستیم.

کد خبر 6079535

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید