Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@19:27:53 GMT

شکست استقلال مقابل پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۷۱۴

استقلال با گل به خودی آرمین سهرابیان، مغلوب پارس جنوبی جم شد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به میدان رفتند. این دیدار با گلی که در نیمه نخست به ثمر رسید، با حساب یک بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید.

آرمین سهرابیان (گل به خودی) در دقیقه ۱۲ برای پارس جنوبی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با این نتیجه پنج امتیازی باقی مانده و به رده هفتم جدول سقوط کرد. پارس جنوبی نیز با هفت امتیاز موقتا به رده سوم صعود کرد.

نیمه نخست

پارس جنوبی با ارائه بازی هجومی از دقیقه یک، به دنبال باز کردن دروازه استقلال بود و روی یکی از حملاتش، آرمین سهرابیان در دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه او بعد از برخورد به زمین و منحرف شدن، وارد دروازه مهدی رحمتی شد تا شاگردان تارتار به گل نخست برسند. با این گل پارس جنوبی نه تنها اجازه پیش‌روی به استقلال نداد بلکه چند بار دیگر با شوت‌های از راه دور دروازه استقلال را تهدید کردند. شاگردان شفر روی چند صحنه توانستند به دروازه احمد گوهری نزدیک شوند اما این حملات به قدری کم اثر بود که این دروازه‌بان را به زحمت نیانداخت. از بحث برانگیزترین صحنه‌های بازی سرنگونی فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه پارس جنوبی بود که علی رغم اعتراض شفر و بازیکنان استقلال، داور دستور به ادامه بازی داد.

نیمه دوم

استقلال با ورود همام طارق و سعید آذری به زمین، توانست تا حدودی به دروازه پارس جنوبی نزدیک شود اما حساس‌ترین موقعیت دقایق اولیه نیمه دوم متعلق به شاگردان تارتار بود که ابراهیم صالحی در استفاده از این موقعیت تعلل کرد و مهدی رحمتی توپ را در آغوش گرفت. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از نیمه دوم، وریا غفوری در موقعیت تک به تک، توپ را با کمترین اختلاف به بیرون زد. در ادامه نیز شاگردان شفر چند موقعیت خوب داشتند که با مقاومت بازیکنان پارس جنوبی به توفیق نرسیدند. موقعیت بعدی استقلال را علی کریمی در چند قدمی دروازه با ضربه سر به بیرون زد تا کماکان دست آبی‌ها از رسیدن به گل کوتاه بماند. در اواخر بازی استقلال فرصت گلزنی داشت که به سادگی از کنار آن گذشت.

ترکیب پارس جنوبی: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی‌فر، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، امیر میربزرگی، روح‌الله سیف‌اللهی، عماد میرجوان (محمد نوری ۴۵ (کارت زرد))، ابراهیم صالحی.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر (مارکوس نیومایر ۸۲)، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور (رضا آذری ۴۵)، محمد دانشگر (کارت زرد)، علی کریمی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری (همام طارق ۴۵).

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش استقلال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲ | برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند