Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:12:23 GMT

از کوره در رفتن شفر بخاطر سهرابیان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۷۴۱

سانتر بد سهرابیان باعث شد سرمربی استقلال از کوره در برود و عصبانیت خود را سر بطری آب خالی کند.

به گزارش ایسنا، استقلال در حالی در هفته چهارم لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم با یک گل شکست خورد که ۲۷ هزار نفر این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

اعتراض‌های متعدد شفر به داوری در نیمه دوم هم ادامه داشت و این مربی بارها با داور چهارم بر سر تصمیمات زرگر بحث کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران پارس جنوبی لیزر خود را در طول نیمه دوم بارها به صورت شفر و بازیکنان استقلال می‌انداختند.

در اواسط نیمه دوم و زمانی که موقعیت مناسبی برای آبی‌ها پیش آمد، سانتر نه چندان جالب سهرابیان باعث از دست رفتن این موقعیت شد تا شفر از روی عصبانیتی شدید، بطری آب کنار زمین را شوت کند.

طارق همام با به میدان رفتن در نیمه دوم، نخستین بازی خود را با لباس آبی‌پوشان تجربه کرد.

در انتهای بازی و زمانی که منتظری و رحمتی در حال آرام کردن هواداران استقلال بخاطر نارضایتی آن‌ها از داوری بود، هواداران استقلال به کار خود ادامه دادند و به حرف کاپیتان‌های تیمشان گوش نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏