Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان تهران از ساعت ٢٠:٣٠ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل ماشین‌سازی تبریز را در این دیدار پیام بابایی در دقیقه ٣٧ به ثمر رساند و برای پیکان در این دیدار عیسی آل‌کسیر در دقیقه ٧٩ گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیدار در حضور حدود ١٠٠ هوادار برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماشین سازی پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد

تیم مورایس در اصفهان کامبک خورد و دو امتیاز از دست داد تا شانس قهرمانی این تیم روی کاغذ به صفر نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم سپاهان از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک - یک بسنده کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه 1+45 تک گل سپاهان را روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی به ثمر رساند تا تیمش با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم میهمان برای جبران نتیجه، تلاش زیادی انجام داد و جواد آقای‌پور در دقیقه 67 با یک ضربه قیچی برگردان گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

با تساوی در این بازی سپاهان 47 امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم، فاصله‌اش با صدر جدول به 9 امتیاز رسید. استقلال خوزستان نیز با 22 امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند