Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی صبح امروز در هشتمین همایش "مالک اشتر" در رشت اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که باید اطلاعات نیروهای نظامی کل کشور در اختیارشان قرار بگیرد تا بتوانند راهبردهای مورد نظر را ترسیم کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان ضمن تشریح عوامل موثر در ارزیابی رده‌های مختلف سپاه و بسیج عنوان داشت: افزایش اشراف بسیج در حوزه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی مقاومتی از جمله اهداف ارزیابی رده‌های بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرامی سپاه نواحی املش و آستارا را نواحی موفق سپاه قدس گیلان دانست و خاطرنشان کرد: 5 هزار و 772 رده بسیج در راستای برگزاری هشتمین جشنواره استانی "مالک اشتر" مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه برای تعیین رده‌های برتر به دنبال ایجاد رقابت نیست تصریح کرد: هدف اصلی ما از ارزیابی رده‌های مختلف سپاه و بسیج معرفی الگوهای موفق در مسیر خدمت به انقلاب است.

وی ضمن تشریح فرآیند ارزیابی رده‌های بسیج و سپاه گفت: عملکرد سازمان‌ها در ماموریت‌ها، وضعیت فرماندهی و مدیریت، آمادگی همه جانبه، وضعیت پیشرفت برنامه سالانه و ترویج شایستگی‌های پاسداری از جمله معیارهای رده‌های موفق است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: جشنواره "مالک اشتر" هر ساله در سطوح ستادکل نیروهای مسلح، ستادکل سپاه و سازمان بسیج، سپاه‌های استانی و سپاه‌های نواحی برگزار می‌شود.

وی ضمن معرفی رده‌های موفق بسیج در هشتمین جشنواره استانی "مالک اشتر" گفت: 18 رده مقاومت بسیج محلات خواهران و برادران، یک رده گردان امام حسین(ع)، 4 رده گردان بیت‌المقدس، یک رده گردان کوثر، 3 رده گروه جهادی و 2 رده بسیج دانش آموزی به‌عنوان رده‌های موفق بسیج شناسایی شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه هدف از ارزشیابی رده‌های مختلف سپاه و بسیج ایجاد نظام حمایتی است خاطرنشان کرد: ما به‌‌دنبال قضاوت کردن درباره رده‌های مختلف نیستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است