Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:56:34 GMT

تیم ایفاسرام اردکان بر شاهین خزر رودسر گیلان غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۹۶۴

تیم ایفاسرام اردکان بر شاهین خزر رودسر گیلان غلبه کرد

یزد - ایرنا - تیم ایفاسرام اردکان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور در فصل 1397 پنجشنبه شب با نتیجه 6 بر پنج تیم شاهین خزر رودسر گیلان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم ایفاسرام اردکان با این برد خانگی 29 امتیازی شد و بعد از تیم های پارس جنوبی بوشهر 35 امتیازی و مقاومت گلساپوش یزد 32 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد .
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم برگزار می شود.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام و پیام کویر اردکان سه نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ايفاسرام اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی