Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@08:15:18 GMT

گاز 2 محله قزوین به طور موقت قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۰۱۱۵

صراط:

در این اطلاعیه آمده است: جریان گاز مشترکین محله حیدری و بخشی از محله هادی آباد قزوین به دلیل انجام تعمیرات اضطراری تاسیسات منطقه مذکور از ساعت 22 پنجشنبه 25 مرداد ماه قطع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، در ادامه این اطلاعیه آمده است: قطع گاز محلات یاد شده بدلیل تعمیرات تا ساعت 12 ظهر جمعه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش بعدی این اطلاعیه آورده شده است: ضمن پوزش از مشترکین مناطق مذکور که با صبر و شکیبایی خود قطع جریان گاز را تحمل خواهند کرد از آنان درخواست می شود ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان حاصل نمایند.
در قسمت بعدی این اطلاعیه آمده است: از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری شود.
در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است بلافاصله پس از اتمام عملیات مذکور، وصل مجدد گاز مشترکین از طریق مراجعه حضوری پرسنل امداد صورت خواهد پذیرفت بنابراین به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور مشترکین در محل الزامی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اقتصادی انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی در شرایط مواجهه با تنش آبی قرار دارند. - اخبار استانها -

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت: اکنون 40 شهر و 306 روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در 20 سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله 2 برابر شده است. این رویداد نیاز به مطالعات گسترده و همه جانبه و تعاملات بیشتر وزارتخانه ها و نهادهای مربوط برای شناسایی بهترین راهکار به منظور مدیریت بحران را بیشتر نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی از مهمترین استان‌های کشور در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری است که در اقلیمی خشک و نیمه خشک واقع شده است. میانگین بارش درازمدت این خطه 230 میلیمتر است و 34 دشت از 37 دشت استان در شرایط ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارند. تعمیرات پمپ‌های فرسوده و از رده خارج جهت استفاده مجدد در شرکت آبفا استان ممنوع است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: تعمیرات پمپ های فرسوده بدلیل فرسودگی وخرابی مجدد برای شرکت توجیه اقتصادی ندارد بنابر این به جای تعمیر از این به بعداین شرکت در راستای خرید و تعویض پمپ های نو به جای کهنه وخراب اقدام خواهد کرد تا دغدغه مندی تامین پایدار آب مشترکین استان برطرف شود و پمپ های تعمیری نیز در مزایده به فروش خواهد رسید.

وی ضمن تأکید بر نظارت دقیق مالی در شرکت ادامه داد: به طور کلی بیشتر اقدامات مرتبط با تعمیر، تعویض و نگهداری از خطوط و تجهیزات در سطح استان به ویژه در سالهای اخیر توسط کارکنان ابفا صورت می گیرد ولیکن با توجه به برآورد هزینه های جانبی وتبعات ناشی از خرابی پمپ ها معتقدیم در صورتی که پمپ جدید و نو نصب شود به مراتب مقرون به صرفه تر و مناسبتر خواهد بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟