Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز از تصادف زنجیره‌‌ای در ورودی مارالان تبریز خبر داد. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند. آفتاب‌‌نیوز : آتش پاد داوود طالب‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با فارس اظهار داشت: عصر امروز پر ورودی مارالان ۶ دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه تریلی تانکر و چهار دستگاه سواری پیکان، پراید، پژو و پرشیا با هم برخورد کردند که خودرو پیکان در زیر چرخ‌های تریلی تانکر به شدت دچار خسارات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اثر شدت این برخورد سه سرنشین خودرو پیکان از جمله راننده و دو سرنشین آن دچار محبوس شدگی و مصدومیت شده بودند که با واکنش سریع آتش‌نشانان رها سازی و برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
طالب‌نژاد اضافه کرد: در این حادثه دو دستگاه تریلی تانکر و چهار دستگاه خودرو سواری پیکان، پراید، پژو و پرشیا با هم برخورد برخورد کرده بودند. کد خبر: ۵۴۰۳۶۴ تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای تبریز تریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت