Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@06:55:53 GMT

78 طرح عمراني در زيرکوه آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۰۴۴۲

78 طرح عمراني در زيرکوه آماده افتتاح است

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - سرپرست فرمانداري زيرکوه گفت: 78 طرح عمراني به مناسبت هفته دولت با اعتبار 85 ميليارد ريال در اين شهرستان مرزي آماده افتتاح است.

به گزارش ايرنا محمد کريمي روز پنجشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان زيرکوه افزود: از اين تعداد 70 پروژه روستايي و 12 پروژه شهري است و بيش از 33 هزار نفر از مزاياي آن برخوردار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي زيرسازي و آسفالت معابر شهر حاجي آباد با اعتبار هشت ميليارد ريال، زيرسازي و آسفالت معابر شهر زهان با اعتبار 6 ميليارد ريال، اجراي سامانه هاي نوين آبياري با اعتبار چهار ميليارد ريال و احداث مدرسه چهار کلاسه روستاي شيرگ با اعتبار 2 ميليارد ريال را از مهمترين طرح هاي شهرستان زيرکوه در هفته دولت عنوان کرد.
سرپرست فرمانداري زيرکوه گفت: با اجراي اين طرح ها براي 39 نفر در شهرستان اشتغال پايدار ايجاد شده است.
وي از آغاز عمليات اجرايي چهار طرح عمراني با اعتبار 34 ميليارد ريال در هفته دولت خبر داد و افزود: کلنگ زني کمپ کويرنوردي همت آباد با اعتبار 14 ميليارد ريال از مهمترين اين طرح هاست.
کريمي با بيان اينکه با وحدت و همدلي مردم و مسئولان خيلي بهتر مي توان به جامعه خدمت کرد گفت: مردم ولي نعمتان ما هستند که در سخت ترين و حساس ترين شرايط به ياري و حمايت نظام اسلامي مي شتابند.
وي اظهار داشت: هفته دولت بهترين فرصت براي مسئولان و مديران براي بيان دستاوردها و خدمات انجام شده دولت براي مردم است.
شهرستان زيرکوه سال 1391 تاسيس شد و حاجي آباد مرکز آن در فاصله 85 کيلومتري مرز با افغانستان قرار دارد.
اين شهرستان در شمال شرقي خراسان جنوبي قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوي، از جنوب به شهرستان درميان، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاين محدود شده است.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرماندار شوط در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت:  میزان اعتبار تخصیص یافته شهرستان شوط  برای ۵۴ پروژه مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد رشد دارد.

 بابازاده با بیان اینکه تا به حال بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال ان جذب و هزینه شده است افزود:  تکمیل فضا‌های ورزشی توسعه فضا‌های آموزشی، ایجاد راه‌های ارتباطی آسفالته روستایی، آبرسانی به پنج روستا، توسعه شبکه آب شهری و اجرای طرح هادی در روستا‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که با این اعتبار به اجرا در آمدند.

دیگر خبرها

  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود