Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 3 دليل که تبعيت عراق از تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران را ناممکن مي‌کند، صفحه نخست روزنامه‌هاي امروز 25 مردادماه، اف.دي.دي با همان نسخه «ريال» ايران سراغ «لير» تركيه رفت، برانکو: اطلاعي ندارم چه کسي سرمربي خواهد بود يا نخواهد بود و اولويت‌هاي دريافت ارز کالاهاي وارداتي اصلاح شد، پربيننده‌ترين اخبار ديروز خبرگزاري فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پربيننده‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته (پنج شنبه 25مردادماه) را در اينجا مشاهده مي‌کنيد:
3 دليل که تبعيت عراق از تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران را ناممکن مي‌کند
پايگاه خبري-تحليلي آمريکايي با اشاره به سخنان نخست‌وزير عراق درباره تبعيت از تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران 3 دليل اقتصادي براي به صرفه‌تر بودن نقض اين تحريم‌ها را مورد بررسي قرار داده است.
صفحه نخست روزنامه‌هاي امروز 25 مردادماه 
آهن ، لوازم خانگي و برنج در صدراحتکار، آمريکا خودش شرايط مذاکره را از بين برد، گفتم ارزان را ارزان تر به مردم بفروشند، حفظ مرز، کنترل ارز، گزارش مستندکيهان ازنگاه سانديسي اصلاح طلبان به روحاني، چالش توليد با ارز8 هزارتوماني، آقازاده چوپان دامدار ازآب در آمد و سر اصول در دوران اسارت مقاومت کرديم از عناوين اصلي صفحه نخست روزنامه‌هاي امروز است .
اف.دي.دي با همان نسخه «ريال» ايران سراغ «لير» ترکيه رفت
سقوط اين روزهاي لير ترکيه نشان از نقشه پيچيده‌اي دارد که پيش از اين ايران و ارزش ريال را با انگيزه‌اي مشابه مورد هدف قرار داده بود.
برانکو: اطلاعي ندارم چه کسي سرمربي خواهد بود يا نخواهد بود/ استقلال تيم سوم عالي است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل تيم جديد ليگ بازي مي‌کنيم.
اولويت‌هاي دريافت ارز کالاهاي وارداتي اصلاح شد/ويرايش گروه‌هاي کالايي اول تا چهارم+سند 
مديرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌اي به معاون ارزي بانک مرکزي آخرين ويرايش گروه‌هاي کالايي اول تا چهارم را اعلام کرد.
براي مشاهده متن کامل اخبار ، روي عناوين آن‌ها کليک کنيد.
انتهاي پيام/ب

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

این تحریم‌ها 4 شخص و 2 نهاد را هدف قرار داده است که به ادعاd وزارت خزانه داری آمریکا مرتبط با ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که 3 شخص و 2 نهاد تحریم شده وابسته به فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران هستند و یک شخص نیز با شرکت داده افزار آرمان ارتباط دارد.

علیرضا شفیعی نسب، کمیل برادران سلمانی و رضا کاظمی‌فر رحمان نام افرادی است که خزانه داری آمریکا آنها را مرتبط با فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران معرفی کرده است.

همچنین دو شرکت «داده افزار آرمان» و «مهرسام اندیشه ساز نیک» به عنوان نهادهای مرتبط با بخش یاد شده در سپاه پاسداران معرفی شدند درحالیکه حسین محمد هارونی نیز به علت ارتباط با شرکت اول تحریم شده است.

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند