Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، جواد اصغری مقدم با ابراز نارضایتی از عملکرد داور دیدار تمیش اظهار کرد: با 17 سال حضور در لیگ فوتسال ایران ولی باید اعلام کنم که متاسفانه داوری به اندازه لیگ ما رشد نکرده است و در حد و اندازه های این لیگ نیست.

وی بعد از بازی تیمش مقابل گیتی پسند که با شکست 4 بر 2 سن ایچ همراه شد، گفت: سن ایچ اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند ولی در همین اولین تجربه حضور، فوق العاده با شخصیت و فنی بازی کرده که احترام همه تیم ها را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق گیتی پسند بود که در پایان نیمه دوم 4 بر 2 به پیروزی برسد اما در نیمه اول تیم ما به خاطر اشتباهات داوری نتوانست به آنچه برنامه ریزی کرده بود دست یابد و یکباره شیرازه تیم جوان ساوه از هم پاشید.

سرمربی تیم سن ایچ ساوه اضافه کرد: گیتی پسند لایق 3 امتیاز این بازی بود اما تیم ما لایق این طور باختن نبود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان ایران بازی رشد فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون

به گزارش قدس آنلاین، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریفمان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار کرد: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ماست. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

دیگر خبرها

  • گیتی آذرپی درگذشت
  • تمجید دروسی از آزمون
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است