Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-30@07:53:18 GMT

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه برابر آبادان پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۰۶۷۳

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه برابر آبادان پیروز شد

شهرکرد - ایرنا - دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور در هفته چهاردهم با پیروزی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در برابر شهید جهان نژادیان آبان ادامه یافت.

به گزارش ایرنا ، در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاههای فوتبال ساحلی ایران ، پنجشنبه شب یک دیدار در چلیچه چهارمحال و بختیاری برگزار شد که در این دیدار تیم شهدای چلیچه با حساب 4 بر 2 تیم آبادان را با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افراسیاب صادقی سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گفت: این دیدار تماشایی و حساس با حمایت تماشاگر همراه بود که تیم شهدای چلیچه موفق به شکست تیم آبادانی شد.
به گزارش ایرنا، چلیچه یکی از بی نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال فوتبال ساحلي چليچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ در سال جدید

به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، دشت لاله‌های واژگون شهرستان کوهرنگ در سال جدید نیز قرق مطلق و ممنوع‌الورود است.

بیشتر بخوانید

احیای ۳۰ درصد از دشت لاله‌های واژگون چهارمحال و بختیاری

جهت احیای لاله‌های واژگون این دشت در امسال قرق می‌باشد و دیگر نقاط استان پذیرای گردشگران در حوزه گردشگری می‌باشد.

اثر طبیعی لاله واژگون از سال ۱۳۷۵ به عنوان اثر ملی ثبت شده و جزو یکی از مناطق چهارگانه سازمان حفاظت محیط‌زیست قرار گرفته و تحت حفاظت قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقلال با پیکان برای دیدار با مس آماده می‌شود
  • استقلال با پیکان برای دیدار با مس آماده می شود
  • شکست ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در دیدار تدارکاتی
  • فعالیت مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری در شب‌های قدر
  • قرق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ در سال جدید
  • غوغای سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در اوکراین
  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری