Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ملایی در همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی» با بیان اینکه در جامعه از برخی افراد به اصطلاح روشنفکر زمزمه‌های سازش  و مذاکره با آمریکا شنیده می‌شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول 40 سال اخیر تجربه‌هایی در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا کسب کرده و ملت ایران از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضایی که امروز جریان نئولیبرالیسم در کشور، که حوزه سازش مدیریت می‌کند مورد پذیرش جبهه انقلاب نیست، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و در طول 60 سال آخر در حق ملت‌های منطقه و به خصوص ملت ایران ظلم کرده که جبهه انقلاب اسلامی در خصوص این مسائل ساکت نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با تشریح اهداف برگزاری همایش بر ضرورت بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه تاکید و عنوان کرد: به برخی‌ها گوشزد می‌کنیم که سازشی در کار نیست و گزینه محتمل پیروزی مقاومت است.

وی با بیان اینکه کار بسیج تنها کار فرهنگی نیست، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج نگاه می‌کند که ببیند این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیر درست خود منحرف نشود و مراقب است که انحرافی به وجود نیاید که هرجا انحرافی ایجاد شد بسیج در مقابل آن می‌ایستد.

* ما در مقابل هرگونه انشقاق در مجموعه آموزش و پرورش ایستادگی خواهیم کرد

ملایی با اشاره به اینکه خط جریان انقلاب، فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) قانون اساسی مورد توجه ما است، گفت: بر طبق این سه مقوله ما نظارت می‌کنیم و تذکر می‌دهیم و در مواردی برخورد می‌کنیم و با هیچ خط و جناحی نیز تعارف نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: جبهه انقلاب در دهه چهارم انقلاب به بلوغ خود خواهد رسید و بر اساس فرمایشات رهبری در حوزه تربیت و مساله مهم آموزش و پرورش با کسی تعارف نداریم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به وضعیت امروز آموزش و پرورش استان همدان  پرداخت و تصریح کرد: ما یک دوره را پشت سر گذاشتیم و با تلاش‌های انجام شده استان همدان به آرامش رسید و حمیت و هماهنگی همه جبهه انقلاب در استان را شاهد هستیم که یک مدیرکل بسیجی و جهادی و انقلابی خستگی‌ناپذیر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کند.

وی سیاسی‌کاری را افت امروز آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: با حمیت و جدیت و تلاش‌های  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان فضای سیاسی کاری در استان شکسته شده و به دنبال تعامل در کار هستیم اما متاسفانه برخی فشار بر مدیرکل استان می‌آورند که ما به طور قطع در مقابل این موضوع و هرگونه انشقاق در مجموعه آموزش و پرورش ایستادگی خواهیم کرد.

* حاشیه سازی امروز سم مهلک آموزش و پرورش استان همدان است

ملایی بر حفظ وحدت رویه در آموزش و پرورش  تاکید و بیان کرد: امروز در آموزش و پرورش همه اعم از مخالفین و موافقین باید وحدت رویه داشته باشند؛ حاشیه سازی امروز سم مهلک آموزش و پرورش استان همدان است و جبهه انقلاب اسلامی به طور قطع در مقابل  این حاشیه سازی‌ها ایستاده و برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج به هیچ عنوان تعارفی با هیچ گروه سیاسی و شخص ندارد، اضافه کرد: ما در مقابل هرگونه ناکارآمدسازی نظام اسلامی ایستادگی می‌کنیم؛ خدمت به مردم خدمت به نظام اسلامی است و جبهه نظام اسلامی در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان یادآور شد: عده‌ای امروز به دنبال این هستند که شرایط فعلی آموزش و پرورش را دگرگون کنند که باید فرهنگیان بسیجی در مقابل این جریان ایستادگی کنند چراکه هرگونه جابجایی امروز در مجموعه آموزش و پرورش استان به ضرر استان است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ملایی بسیج فرهنگیان سیاسی کاری همدان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش