Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم ما روندی رو به رشد دارد و هفته به هفته شکل بازی مان بهتر و کاملتر می شود.

به گزارش ایرنا رضا لک شامگاه پنجشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی را در مقابل سن ایچ ساوه ارائه کردیم و به بازی به بازیکنانم گفته بودم که در شش بازی گذشته این دیدارسخت تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تیم سن ایچ تیم خوبی است، تمرینات مناسبی داشته و از کادر فنی برخوردار است و مهمتر از همه بازیکنان بر اساس تفکرات کادر فنی انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: این تیم سعی می کند به نحوه احسنت و درست در دفاع و ضد حمله خوب ظاهر شود و در این دیدار نیز از این خصوصیات استفاده کرد.
لک افزود: از هفته های آینده مهدی جاوید آقای گل و بهترین بازیکن فوتسال آسیا نیز به تیم ما اضافه می شود.
دیدار تیم های فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه 4 بر دو حریف خود را شکست دهد.
با این نتیجه تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان هفته ششم این رقابت ها با 16 امتیاز در صدر و تیم سن ایچ ساوه نیز با هشت امیتاز در رده ششم قرار دارد
8114/ 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال اصفهان گيتي پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود