Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:34:54 GMT

جمع آوری تبلیغات مصرف سیگار از ۷۰ واحد عرضه کننده

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۰۸۴۶

جمع آوری تبلیغات مصرف سیگار از ۷۰ واحد عرضه کننده

خوانسار- مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: در سال جاری در یک طرح ضربتی پوسترهای تبلیغات مصرف سیگار از ۷۰ واحد مرکز عرضه و فروش جمع آوری شد.

مسعود قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار اظهار کرد: سال جاری ۸۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز عرضه توسط کارشناسانان بهداشت محیط و کنترل مواد غذایی  کشف و معدوم سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال جاری طرح ضربتی جمع آوری  تبلیغات سیگار با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی اجرا شد، در این طرح هرگونه پوستر که به ظاهر مصرف سیگار را خطرناک، اما در واقع برای تشویق به خرید از سیگار بود از ۷۰ واحد عرضه کننده جمع آوری شد.

خوانسار نیازمند احداث پایگاه دوم اورژانس 115 

مدیر شبکه یهداشت و درمان خوانسار اظهار کرد: با توجه به پراکندگی و بعد مسافت طولانی  روستاهای خوانسار تا مرکز شهر ایجاد پایگاه دوم اورژانس ۱۱۵ نیاز مبرم است.

وی افزود: محله تیدجان خوانسار برای ایجاد پایگاه اورژانس ۱۱۵ در نظر گرفته شده تا در موقع حوادث به شهروندان خدمات ارایه کند البته در این زمینه از طریق فرمانداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری هستیم.

قیصری تصریح کرد: در حال حاضر یک پایگاه اورژانس در مرکز شهر با یک آمبولانس و  پنج پرسنل ثابت وجود دارد که در مواقع پوشش دهی به تصادفات جاده‌ای در روستاهای شهرستان با مشکل کمبود نیرو و تجهیزات مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یک مرکز خدمات درمانی در روستای خم‌ پیچ  در ساعات اداری مستقر است که ساکنان روستاهای اطراف نیز برای درمان به این روستا مراجعه می‌کنند، در روستای ویست نیز یک پزشک به صورت شبانه روزی مستقر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان این‌که پنج مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان وجود دارد، گفت: در صورت تأمین اعتبار دو خانه بهداشت در دو روستای  خوانسار احداث می شود.

اجرای طرح غربالگری 

وی با بیان این‌که خوانسار هفتمین شهرستان استان در اجرای طرح غربالگری است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه واحد ام ای تی در اختیار بخش خصوصی بود، دانشگاه علوم پزشکی در اقدامی این واحد را به شبکه بهداشت و درمان واگذار کرده است و در این راستا مکان آن نیز آماده شده که با راه‌اندازی این واحد خدمات درمانی به معتادان ارایه می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی خانه بهداشت روستایی خوانسار ماموریت اورژانس معدوم سازی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد