Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که یک فروند موشک بالستیک میان برد به محل تجمع نیروهای یمنی و مزدوران در ساحل غربی شلیک کرد.

از سودی دیگرعربستان روستاهای پرجمعیت در شهرستان مرزی شدا از توابع استان صعده را هدف حملات خود قرار داد.

 گفتنی است، جنگنده های ائتلاف سعودی – آمریکا روز پنجشنبه گذشته، اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی را در بازار صعده هدف قرار داد که بر اثر آن دستکم ۵۱ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده‌خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

کد خبر 4376689

منبع: مهر

کلیدواژه: ائتلاف سعودی جنگ 2015 یمن موشک بالستیک مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین عراق سوریه ترکیه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان تحریم اقتصادی ایران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان در نخستین ساعات بامداد امروز مواضع صهیونیست‌ها را در دو شهرک اشغالی شومیرا و شلومی هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش مشرق و به نقل از المنار، حزب الله لبنان نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه مواضع رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

در دو بیانیه جداگانه حزب الله درباره این حملات آمده است: در راستای حمایت از ملت استاور فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و همچنین پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه به وقت محلی دو ساختمان محل استقرار نظامیان اشغالگر را در دو شهرک شومیرا و شلومی با سلاح مناسب موشکی هدف قرار داد.

این بیانیه حزب الله در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی شلومی خبر دادند.

حزب الله لبنان روز گذشته هم برای اعلام حمایت از ملت مظلوم غزه چندین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار داد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ ها شد
  • تصاویر حملات موشکی حزب الله لبنان به مواضع صهیونیست ها
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • ناتو در حال بررسی ساقط کردن موشک‌های روسیه در آسمان اوکراین
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها