Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز؛ بر اساس پژوهش و تحقیقی که مرکز سلامت عمومی فرانسه منتشر کرده است در تابستان سال جاری میلادی، تعداد افرادی که در دریا غرق شده اند نسبت به مدت مشابه در سال دو هزار و پانزده میلادی به شدت افزایش یافته است. طبق این تحقیق، در فاصله زمانی بین اول ژوئن و نهم اوت دو هزار و هیجده میلادی، هزار و هفتصد و پنجاه و هشت نفر در بیمارستان های فرانسه بستری شده اند که سیصد و هفتاد و سه نفر مشتمل بر بیست و یک درصد از این افراد جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نسبت به مدت مشابه در سال دو هزار و پانزده میلادی، تعداد افرادی که در بیمارستان بستری شده اند هشتصد و پنجاه و هشت نفر بوده اند که نزدیک به سیصد و بیست و نه نفر از آنان مرده اند. مرکز سلامت عمومی فرانسه درباره علت افزایش شمار غرق شدگان توضیح داد که این افزایش تا حدودی به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی از نظر دما و نور آفتاب به ویژه شرایط مطلوب بودن برای شنا بوده است. این شرایط تا حدودی از طریق بهبود سیستم مراقبت بر غرق شدگی قابل کنترل است. از مجموع هزار و هفتصد و پنجاه و هشت نفری که در بیمارستان بستری شده اند، نهصد و دو نفر به صورت اتفاقی دچار غرق شدگی شده اند، ولی هشتاد و چهار نفر به طور عمدی خود را غرق کرده اند. هنوز علت غرق شدن هفتصد و هفتاد و دو نفر دیگر مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه دريا غرق افزايش شمار سلامت بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت

محمد شریفی‌مند گفت: مفهوم ضریب پشتیبانی در سازمان تامین اجتماعی یعنی نسبت بیمه پردازان به بازنشسته ها است، که در تربت حیدریه این شاخص با کاهش ۱۴ درصدی در سال گذشته به چهار و ۱۸ صدم درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس قانون سازمان تامین اجتماعی کشور، ضریب پیشیبانی با عدد پنج و کمتر از آن شروع بحران مالی برای سازمان خواهد بود که اکنون ضریب پشتیبانی سازمان در سطح کشور زیر عدد پنج است.

وی در ادامه گفت: پارسال شمار بیمه‌شدگان اصلی و فرعی به همراه خانواده‌هایشان در شهرستان‌های زیر پوشش این دستگاه خدماتی، با افزایش هفت و هشت صدم درصدی به ۱۴۲ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

شریفی‌مند همچنین افزود: تعداد بیمه‌شدگان اصلی در تربت حیدریه نیز با افزایش ۵.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل از آن به ۴۴ هزار و ۶۸۵ نفر رسید.

رییس تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌‎حیدریه تعداد مستمری بگیران اصلی این شهرستان در سال گذشته را با افزایش ۸.۷ درصدی نسبت به سال قبل آن ۱۰ هزار و ۶۶۱ نفر عنوان کرد و افزود: شمار بیمه‌شدگان تبعی در تربت حیدریه با رشد ۱۰ درصدی به ۸۷ هزار و ۹۹ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: حوزه تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، رشتخوار و زاوه را در بر می‌گیرد.

شریفی مند ادامه داد: یکی از مزیت‌های مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان وجود بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه است، زیرا دیگر شهرستان‌های واقع در نیمه جنوبی خراسان رضوی از چنین امکانی برخوردار نیستند.

به گفته وی، بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه بطور مستقیم و رایگان از تمام خدمات درمانی و دارویی این سازمان استفاده می‌کنند.

حدود ۴۰۰ هزار نفر ساکنان چهار شهرستان زاوه، مه‌ولات، رشتخوار و تربت‌حیدریه در مرکز و جنوب خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه قرار دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال