Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:03:00 GMT

جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۳۲۹

جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فروزفر دبیر هیئت داوران جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ضمن اعلام این مطلب گفت: روابط عمومی های کشور تا ۱۰ مهر ۹۷ فرصت دارند آثار و مستندات خود را برای رقابت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود:در این دوره از جشنواره، رقابت برای انتخاب برترین های روابط عمومی ایران در ۹ رشته شامل برنامه ریزی ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، ارتباطات رسانه ای، مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص و پژوهش ارتباطی و در دو سطح ملی و استانی برگزار شده و در نهایت حداکثر از ۵۴  اثر برتر روابط عمومی ها تقدیر و تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزفر اضافه کرد: دوره پانزدهم جشنواره، آثاری مورد بررسی قرار می گیرند که از اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا دهم مهرماه سال ۱۳۹۷ تولید و عرضه شده باشند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب و معرفی کارشناسان برتر روابط عمومی در سال ۱۳۹۶، گفت: از ۵ برگزیده در این بخش و نیز ۵ برگزیده در بخش مدیران برتر روابط عمومی تقدیر خواهد شد.

فروزفر همچنین از انتخاب و معرفی ۵ مدیر ارشد ارتباط گستر و اعطای نشان های ویژه سمپوزیوم به ۵ مجموعه فعالیتهای ارتباطی برتر روابط عمومی خبر داد و گفت: تجلیل از افراد و مدیریت های برگزیده در دو بخش افتتاحیه و اختتامیه پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در روز یکشنبه ۳۰ مهرماه انجام خواهد شد.

کد خبر 4375738

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن متخصصان روابط عمومی روابط عمومی همایش روابط عمومی مردم علیه احتکار شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران بیمه سازمان محیط زیست سازمان حج و زیارت سازمان بیمه سلامت سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه حج تمتع مجلس شورای اسلامی محمد علی افشانی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6097994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد