Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - مسابقات رنکینگ کشوری جام احیای دریاچه ارومیه در دو بخش آقایان و بانوان عصر پنج شنبه با قهرمانی ورزشکارانی از تهران و یزد در زمین چمن شهید رجایی ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مسابقات تیراندازی رنکینگ قهرمانی کشور جام احیای دریاچه ارومیه عصر پنج شنبه در بخش ریکرو آقایان و بانوان و با حضور ۱۲۵کماندار از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،اصفهان، البرز، زنجان،خراسان رضوی، تهران، مازندران، همدان،کرمان، یزد، گیلان، لرستان ، بوشهر ، قزوین، قم وجزیره کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات آقایان

در بخش آقایان رضا شبانی از استان یزد مقام اول، حسن دلشاد از استان تهران مقام دوم و بهرام تیمورزاده از استان آذربایجان غربی مقام سوم را بدست آوردند.

شبانی قهرمان مسابقات بعد از کسب این عنوان گفت: برنامه من برای مسابقات آتی، کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و حضور در این مسابقات است.

مسابقات بانوان

و در بخش بانوان ، خانم ها پارمیدا قاسمی از تهران مقام اول، شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی مقام دوم و آیتک جلوسیان از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند.

پارمیدا قاسمی  در گفت و گویی با اعلام اینکه سطح مسابقات و میزبانی شهر ارومیه قابل قبول بود گفت: خوشحالم توانستم به مقام قهرمانی دست یابم و تلاش می کنم در مسابقات آتی انتخابی تیم ملی بدرخشم تا به تیم ملی نیز راه یابم.

امید زیاد به کسب مدال در جاکارتا

محبوبه شهریاری رییس کمیته مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان ارومیه با اعلام اینکه به کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار خوشبین هستیم گفت: امشب (پنج شنبه) تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شود و گرچه شرایط سختی در این مسابقات خواهیم داشت ولی منتظر خبرهای خوش از این مسابقات خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش های کامپوند تیمی، ریکرو و میکس امیدوار به کسب ۴ مدال هستیم و امیدواریم این مدال ها خوشرنگترین باشد.

 

 

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - استان یزد - دریاچه ارومیه - تیراندازی - ارومیه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی استان یزد دریاچه ارومیه تیراندازی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور