Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - بهنام‌جو گفت: پیشنهاد می‌کنیم دفتر نمایندگی مشترکی بین اردبیل و چین در شهر ما برپا شود تا مراودات اقتصادی ذکر شده‌ای که در آینده نزدیک بین اردبیل و تجار چینی رخ می‌دهد با سهولت هرچه تمام انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: استان اردبیل یک منطقه گردشگری است که در سطح ایران بی‌نظیر و در دنیا کم‌نظیر است، بدین جهت که در دنیا نمی‌توانید جایی پیدا کنید هم آب‌های معدنی جوشان و هم کوه‌های پوشیده از برف در مجاور هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه ورزش‌های زمستانی و آب‌های گرم معدنی در حال سرمایه‌گذاری و توسعه هستیم که در این باره می ‌توانیم به طور مشترک روی پروژه‌ مجتمع‌های بزرگ آب گرم معدنی با تجار چینی همکاری کنیم که درآمد خوبی را می‌تواند داشته باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به پتانسیل بالای حوزه کشاورزی استان گفت: با برنامه‌ریزی جدید سالانه ۵ میلیون محصول کشاورزی در استان اردبیل برداشت خواهیم کرد که در زمینه احداث صنایع تبدیلی نیز می‌توانیم با تجار چینی وارد همکاری شویم.

وی بیان کرد: همچنین می‌توان در زمینه احداث شهرک‌های تخصصی کشاورزی سرمایه‌گذاری شود، زیرا در این حوزه بازارهای خوبی از جمله جمهوری آذربایجان، روسیه و آسیای میانه در دست داریم و برای ترابری محصولات نیز فرودگاه اختصاصی در شمال استان وجود دارد.

بهنام‌جو گفت: پیشنهاد می‌کنیم دفتر نمایندگی مشترکی بین اردبیل و چین در شهر ما برپا شود تا مراودات اقتصادی ذکر شده‌ای که در آینده نزدیک بین اردبیل و تجار چینی رخ می‌دهد با سهولت هرچه تمام انجام گیرد.

46

کلید واژه‌ها : وزارت امور اقتصادی و دارایی - استان اردبیل - اقتصاد ایران - چین -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اقتصاد ایران چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان را برای نسل آینده سرنوشت‌ساز دانست و گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سیدحامد عاملی، ۱۱ اردیبهشت در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل، اظهار کرد: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز بوده و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است.

وی با بیان اینکه معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ سپاس از معلمان مردمی‌سازی شود و در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه، ادامه داد: در آینده جامعه‌ای که افرادش دارای علم و مهارت باشند، به ثروت و امکانات دست می‌یابند و باید دانش‌آموزان با تمام توان و توجه به تحصیل علم و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور در آینده تلاش کنند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار، گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر است و وی به‌عنوان معلمی تأثیرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب به‌صورت اثربخش نقش داشته باشد.

اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان برگزیده و نواختن زنگ سپاس معلم از بخش‌های مختلف این آیین بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان