Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:17:19 GMT

دستگیری ۴۰ زن و مرد در پارتی شبانه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۴۱۲

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: 40 جوان و نوجوان که در پارتی شبانه حضور داشتند با حضور و دستور به موقع قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی و ماموران انتظامی در حومه شهر بیرجند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا اعراب شیبانی روز پنجشنبه افزود: میانگین سنی متهمان بین 20 تا 35 سال بود که از این تعداد 16 مرد و 24 زن حسب مشاهدات عینی قاضی با اتهام شرب و نگهداری خمر و سایر مفاسد اجتماعی در شب های اخیر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی استان به ریاست دادستان مرکز استان، اعضای محاکم قضایی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که مفاسد و آسیب های اجتماعی به صورت کاملا فنی در آن رصد و پیگیری می شود.

معاون دادستان بیرجند اظهار داشت: مفاسد اجتماعی استان در این کمیسیون پیگیری و با همکاری و مشارکت اعضا در مورد برخورد بازدارنده با مفاسد تصمیم گیری می شود.

وی گفت: خانواده ها از فرزندان خود مراقبت کنند زیرا در قریب به اتفاق جشن های شبانه (پارتی) افراد اقدام به شرب خمر و استفاده از روانگردان ها می کنند که این جشن ها از حالت یک جشن ساده خارج می شود.

اعراب شیبانی افزود: این پرونده به قید فوریت و با تاکید دادستان در شعبه اول دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب بیرجند توسط قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی رسیدگی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبی پارتی مختلط پارتی شبانه دستگیری مبارزه با مفاسد اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران های رگباری بیرجند

دریافت 8 MB کد خبر 6089238

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • باران های رگباری بیرجند
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند