Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@16:01:43 GMT

توصیه‌های امام جمعه اردبیل به ابتکار

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۴۷۴

توصیه‌های امام جمعه اردبیل به ابتکار

به گزارش پارس نیوز، 

آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اردبیل اظهار داشت: حضور بانوان در مجامع جهانی برای معرفی ارزش‌های بانوان ایرانی ضرورت دارد و باید توانمندی زنان در جامعه شناسانده شود.

وی بیان کرد: قشر بانوان جامعه ایران فرهیخته و توانمند هستند و بی‌شک بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانوان راهی برای نجات کشور در بسیاری از عرصه‌ها است چرا که بانوان ایرانی در بسیاری از عرصه‌ها همچون حوزه ورزشی، فرهنگی و علمی خود را نشان داده و افتخارآفرین بوده‌اند

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ارزش و جایگاه یک زن بسیار بالا است، ولی متاسفانه برخی از قوانین مربوط به زنان در کشور عادلانه نیست که این مسئله نیازمند احصا و بررسی آن در ابعاد مختلف است که امیدواریم با شناسایی و حل مشکلات بتوانیم نقایص و نقاط ضعف موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی تصریح کرد: فراهم کردن فرصت‌های شغلی مناسب برای بانوان به ویژه سرپرستان خانوار جزو برنامه‌های اساسی است چرا که برخی از بانوان در واقع نان‌آور خانه هستند و بی‌توجهی به این مسئله می‌تواند زیان و آسیب‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد که به همین منظور انتظار ما از مسئولان و مدیران اجرایی توجه به اشتغال زنان سرپرست خانوار است.

وی اظهار کرد: با هدف تامین سلامت خانواده در جامعه اهمیت به موضوع کاهش طلاق و اعتیاد دو مولفه اساسی و مهم است که انتظار ما از دولت این است که در امر پیشگیری از آسیب‌هایی که خانواده‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و به صورت جدی به این مسئله ورود پیدا کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور خانواده ایران مشکلات اشتغال زنان سلامت طلاق اعتیاد دولت استان اردبیل امام جمعه جامعه زنان ولی فقیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟