Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خودش خیانت کرده بود، اما طاقت خیانت همسرش را نداشت به همین دلیل او را خفه کرد و جسدش را در کوهستان دفن کرد، اما سگ گله خیلی زود راز جنایت او را فاش کرد. متهم به قتل صحنه جنایت را بازسازی ‌ و خیانت همسرش را انگیزه قتل اعلام کرده است.

تحقیقات جنایی در این پرونده از نخستین روزهای مرداد امسال و به‌دنبال کشف جسدی در ارتفاعات بین روستاهای بساروج و سیاه سر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرد چوپان وقتی متوجه پارس سگ گله شد، خود را به او رساند‌ و با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. بخشی از بقایای انسانی از خاک بیرون آمده بود. او با دیدن این صحنه وحشتزده خود را به ماموران رساند و موضوع را گزارش کرد.
در ادامه تیمی از ماموران همراه سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد راهی محل شدند. پس از خارج کردن جسد از خاک مشخص شد، جنازه متعلق به زنی حدود 30 ساله است که بیش از دو هفته از مرگ او می‌گذرد. با توجه به وضعیت جسد به نظر می‌رسید او بر اثر خفگی فوت شده باشد. خاکی که بر روی جسد ریخته شده بود با خاک موجود در محل فرق داشت و این موضوع نشان می‌داد که خاک از محل دیگری به آنجا منتقل شده است.
بررسی‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌که مرد موتورسواری به ماموران مراجعه کرد و گفت: دو هفته قبل در حال عبور از این منطقه، راننده نیسانی را دیدم که سراسیمه در حال خالی کردن خاک بود و رفتارش مشکوک به نظر می‌رسید.
این اظهارات و تفاوت خاک در محل دفن جسد این فرضیه را مطرح کرد که راننده نیسان عامل این جنایت است.
ماموران برای شناسایی هویت مقتول به تحقیق از اهالی دو روستای اطراف محل کشف جسد پرداختند تا این‌که متوجه شدند از دو هفته قبل زنی در روستای بساروج ناپدید شده است. ماموران پدر این زن را شناسایی کرده و به تحقیق از او پرداختند.
مرد میانسال عنوان کرد: از دو هفته قبل دختر 30 ساله‌ام به نام نرگس ناپدید شده است. شوهرش هم جواب درستی به من نمی‌دهد. مطمئن هستم که بلایی بر سر دخترم آمده است.
این مرد پس از مشاهده جسد کشف شده در کوهستان، جسد دخترش را شناسایی کرد.
تحقیقات بازپرس از پدر مقتول نشان داد، نرگس و شوهرش به نام میلاد با هم اختلاف داشتند. این موضوع احتمال همسرکشی را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که تحقیقات نشان داد، میلاد خودروی نیسان آبی رنگی دارد.
میلاد به عنوان مظنون به قتل تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت، اما او همزمان با کشف جسد ناپدید شده بود.
تجسس‌ها راز خانه دوم متهم در منطقه طرق را فاش کرد. در ادامه تیمی از ماموران راهی این خانه شده و دریافتند، زن و مردی با نیسان آبی متهم در حال جا‌به‌جایی اثاثیه خانه میلاد هستند.
زن جوان گفت: من همسر دوم میلاد هستم. او امروز از من خواست خانه را تغییر دهیم. خودش هم از دور سوار بر خودروی پژوی پدرش مراقب اوضاع بود که با مشاهده ماموران فرار کرد.
دستگیری مرد همسرکش
زن جوان دستگیر شد و مشخصات پژو در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. پس از سه روز ماموران کلانتری طرق مشهد در حال گشتزنی به راننده یک خودروی پژو که داخل خودرویش خوابیده بود، مشکوک شدند.
با بررسی پلاک خودرو مشخص شد راننده به اتهام قتل تحت‌تعقیب است که سریع دستگیر شد.
میلاد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم متوجه ازدواج دومم شده بود. بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم، البته من به او مشکوک شده بودم. دو هفته قبل او را به جاده نیشابور برده و در خودروی نیسان خفه کردم. بعد جسد را در شیار کوه انداختم و با تهیه خاک دفن کردم.
تیم جنایی که متوجه تناقض‌گویی‌های متهم شده بودند، او را هفته گذشته به محل قتل منتقل کردند تا صحنه جنایت را در حضور بازپرس حسینی و افسر پلیس آگاهی بازسازی کند.
متهم در جریان بازسازی صحنه قتل، جزئیات جدیدی از انگیزه‌اش را فاش کرد. مرد جوان اظهار کرد: ماموران من را همراه زنی دستگیر کرده و به اتهام ارتباط پنهانی دستگیر شدم. شوهر این زن متوجه ارتباط ما شد و شکایت کرد. دو ماه در زندان بودم تا این‌که با قرار وثیقه آزاد شدم. من برای همسرم یک دستگاه سمند خریده بودم تا با آن بچه‌ها را به مدرسه ببرد. ‌ او با تعطیلی مدارس با این خودرو مسافرکشی می‌کرد و بعضی شب‌ها دیر به خانه می‌آمد.
وقتی اعتراض می‌کردم، ادعا می‌کرد مسافردربستی داشته است. رفتارهایش باعث شد به او شک کنم. یک روز که تلفن همراهش را نبرده بود به بررسی آن پرداختم و متوجه شدم که با مردی در تلگرام دوست شده و با او ارتباط دارد. همین موضوع شروع اختلافات ما بود و مدام با هم درگیری داشتیم. عصر 15 مرداد متوجه شدم که مدارکم را در خانه جا گذاشته‌ام. وقتی به خانه برگشتم با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو شدم. همسرم با مردی داخل یک خودروی شاسی بلند مشکی نشسته بود و با هم حرف می‌زدند.
به سمت آنها رفتم و غافلگیرش کردم. همسرم را از داخل خودرو بیرون کشیدم، اما مرد غریبه از محل فرار کرد. نرگس را سوار نیسان کرده و می‌خواستم به کلانتری تحویل دهم. در میان راه تلفنش مدام زنگ می‌زد. مجبورش کردم که به تلفن جواب بدهد. از حرف‌هایشان فهمیدم که با هم ارتباط دارند. خیلی عصبانی شدم و خودرو را در محل خلوتی متوقف کردم. او را از خودرو پایین کشیده و با روسری‌اش خفه کردم.
جسد را به کوهستان برده و در محلی خلوت رها کردم. هوا تاریک بود و نمی‌توانستم او را دفن کنم. به همین دلیل به خانه رفتم و صبح روز بعد با تهیه خاک کشاورزی به آن محل رفته و جسد را دفن کردم. وقتی متوجه شدم که جسد پیدا شده، از ترس فرار کردم.
پس از این اعترافات، بازپرس حسینی متهم را روانه زندان کرد. همچنین دستور شناسایی و دستگیری راننده خودروی شاسی بلند را صادر کرد و تحقیقات درباره ادعاهای جدید مرد جوان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنی معشوقه شوهرش را کتک زد و لخت از خانه بیرون انداخت+ عکس قبل و بعد دختر زیبا

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله در سرویس بهداشتی بانوان + عکس

قاتل نیم رخ کجاست! / او با نقشه شوم وارد خانه یک زن تهرانی شد+ عکس

واکنش فرماندار خنداب به ازدواج دخترهای زیر ۱۳ سال

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

باورنکردنی / اجساد پوسیده در اطراف تهران+ تصاویر

شرط بندی احمقانه مردی را برای همیشه عقیم کرد !

روحانی جنجالی مجبور به خداحافظی شد+عکس

فرزند هنرمند مشهور از «م.ع» شکایت کرد +عکس

حادثه وحشتناک برای صورت این زن زیبا + عکس

رفتارهای من و نامادری ام عاقبت شومی داشت! + گفتگو

تکاندهنده ترین فیلم شکنجه دختربچه ای در مرند !+ تصویر 16+

هویدا اعدام نشده است ! + عکس

زنم دوستانش را برای همخوابی شوم با من اجیر کرده بود !

زنم پس از دادن تریاک به من درخواستهای عجیبی دارد / او پای زن همسایه ها را هم به میان می آورد !




اخباری که شاید از دست داده باشید:
«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

حمله راهزنان مسلح به 12 زن مرد در مرز شلمچه

3 قَتل در 24 ساعت گذشته مشهد






اخباری که شاید از دست داده باشید:

ازدواج شوم با مادرزن + عکس

فیلم لحظه کتک کار ی وحشیانه 2 دختر در خیابان+تصاویر

شوهرم را دست در دست یک زن در نزدیک خانه دیدم / فیلم لحظه حمله به شوهر هوس باز در خیابان / زن دستگیر شد+ تصاویر

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه قفل کرد / دوستان مرد کثیف زودتر از پلیس رسیدند و...

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث حوادث خیانت سگ قتل همسر عکس ایران دختر شهرستان ازدواج روزنامه اعدام قتل مرد همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!

  تحقیقات جنایی درباره این پرونده ازبهمن۱۴۰۱و با گزارش قتل مرد جوانی در یکی ازمحله‌های اسلامشهر آغاز شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر و با جسد مردی حدودا ۳۴ساله رو‌به‌رو ‌شدند که کت‌و شلوار به تن داشت و با ضربه‌های چاقو‌ به قتل رسیده بود‌. در فاصله نزدیکی از او، زنی جوان زخمی با ضربه‌های چاقو افتاده بود که سریعا به بیمارستان منتقل شد و‌ با تلاش پزشکان نجات یافت‌. مرد صاحبخانه در همان تحقیقات مقدماتی با اعتراف به قتل گفت‌: همسرم و این مرد به من خیانت کرده و مستحق مرگ بودند. بعد ازحمله به آنها، خودم با پلیس تماس گرفتم.‌تحقیقات در این رابطه آغاز و با شناسایی هویت مقتول مشخص شد او متاهل است و چندی است با همسر متهم به نام نسترن ارتباط پنهانی دارد. زن و مرد خیانتکار درمدت سه روز بیش از ۱۰۰بار با هم تماس تصویری داشتند.‌
همسر مقتول درتحقیقات گفت‌: وضع مالی و زندگی‌مان خوب بود تا این‌که ازچند روزقبل نسترن باشوهرم وارد رابطه شد و با تماس‌هایش زندگی‌مان را سیاه کرد.‌
با تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرای اسلامشهر برای متهم به نام مازیار کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌.متهم در شعبه۱۳پای میز محاکمه قرارگرفت ودرابتدای این جلسه مادر مقتول برای مازیاردرخواست قصاص کرد.‌
سپس ‌مازیار در جایگاه قرار گرفت و گفت‌: همسرم یک بار به من خیانت کرد که مچش را گرفتم و بعد از محاکمه در دادگاه کیفری ۲ به شلاق محکوم شد‌. بعد از این ماجرا به دلیل علاقه‌ای که به او داشتم و ضربه نخوردن دو دخترم او‌ را بخشیدم و فرصتی دوباره به او دادم‌. زندگی‌مان روال عادی‌اش را داشت تا این‌که چند روز قبل از قتل دوباره به رفتارهای نسترن مشکوک شدم. او‌ با شماره‌ای که به نام‌ دختر در گوشی‌اش ذخیره کرده بود، مدام زنگ زده بود‌. می‌گفت با این زن به تازگی آشنا شده است‌. یک روز با او تماس گرفتم‌که ادعا کرد در محل کارش است‌. شب که به خانه آمدم و با دوقلوهایم صحبت کردم فهمیدم همسرم آن روز به محل کارش نرفته و در خانه بوده است‌. این دروغ و‌ تماس‌های زیادش باعث شد به ماجرا بیشتر شک کنم. 
متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه با همسرم تماس گرفتم‌ که مدعی شد در خانه است. سریع به خانه آمدم که با دیدنم شوکه شد. وضع مناسبی نداشت‌. از او خواستم از خانه بیرون برویم‌. دستپاچه به دستشویی رفت‌. با باجناقم تماس گرفتم تا به خانه‌مان بیاید‌. بعد به زور‌ وارد دستشویی شدم و با مردی کت و شلواری رو‌به‌رو ‌شدم‌. در عصبانیت ‌با چاقو‌ به ‌آن‌ مرد و همسرم حمله کردم‌ و آنها را با چاقو‌ زدم‌که باجناقم سر رسید و مانعم‌ شد. خودم با پلیس تماس گرفتم ‌و ‌از ‌کشتن ‌آن‌ مرد پشیمان نیستم.‌
قضات دادگاه بعد ازدفاعیات متهم،رسیدگی به پرونده رابه جلسه بعد موکول کردند تا وضعیت پرونده نسترن و ادعای مازیار بررسی شود‌. پس از تکمیل تحقیقات، مرد جوان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت‌ که در این جلسه مادر مقتو‌ل دوباره درخواست ‌قصاص را ‌مطرح ‌کرد ‌و گفت‌: همسر متهم پسرم را فریب داده و به خانه کشانده بود تا در آنجا کشته شود‌. برای قاتل پسرم‌ درخواست قصاص دارم.
سپس مازیار درجایگاه ایستاد و با تشریح دوباره ماجرا گفت‌:من یک باربه همسرم فرصت دادم اما اشتباه کردم و او‌ دست از خیانت برنداشت‌. من از کشتن مرد غریبه پشیمان نیستم و اگر آزاد شوم نسترن را هم می‌کشم‌. این خیانت در روحیه دخترهایم تاثیر گذاشته است‌. آنها هم تایید کرده‌اند که ‌چند بار مرد غریبه رادر خانه دیده‌اند‌.حتی وقتی به همسرم شک‌کردم‌ با باجناقم تماس گرفتم و ‌خواستم به خانه‌مان بیاید تا شاهد باشد‌. وقتی می‌خواستم وارد سرویس بهداشتی شوم همسرم مانع می‌شد که داخل نروم و بعد از ورود با مرد غریبه در خانه‌مان رو‌به‌رو شدم‌. اتهامم را قبول دارم و ‌به آن افتخار می‌کنم.
پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

دیگر خبرها

  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!