Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند منبع تجاری گفتند، شرکت پالایشگاهی فوجی اویل ژاپن به منظور یافتن جایگزین برای نفت ایران، از طریق یک مناقصه، برای ماه اکتبر ۲ میلیون بشکه نفت از سایر کشورهای خاورمیانه خریداری کرده است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، چند منبع تجاری گفتند، شرکت پالایشگاهی فوجی اویل ژاپن به منظور یافتن جایگزین برای نفت ایران، از طریق یک مناقصه، برای ماه اکتبر 2 میلیون بشکه نفت از سایر کشورهای خاورمیانه خریداری کرده و به دنبال خرید نفت بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفتند، فوجی اویل یک میلیون بشکه نفت خام بانوکو عرب مدیوم با اختلاف قیمت حدود 15 سنتی نسبت به قیمت رسمی این نوع نفت و یک میلیون بشکه دیگر نفت قطر لند با تخفیف 50 تا 70 سنتی نسبت به قیمت رسمی خریداری کرده است.

به گفته این منابع، شرکت فوجی اویل همچنین یک مناقصه دیگر برای خرید نفت خام آپر زکوم برگزار کرده که مهلت شرکت در آن روز پنجشنبه به اتمام می رسد.

انتظار می رود فوجی اویل، مانند سایر پالایشگاه های ژاپنی از ماه اکتبر به بعد بارگیری نفت از ایران را متوقف کند. تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران از ماه نوامبر به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/72

R1012128/P1012122/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری بعد از بازی ایران و قرقیزستان وقتی وحید شمسایی وارد سالن شد از دیدن یک خبرنگار قدیمی در میان جمع خبرنگاران غافلگیر شد و با او شوخی کرد.

شمسایی رو به تاکو کاواچی، خبرنگاری که از سال 2002 در حوزه فوتسال به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، گفت: به دوست قدیمی‌ام سلام می‌کنم، یکی از کسانی که از وقتی من در کودکی بازی می‌کردم تا الان که مربی هستم کنار فوتسال است!

این جملات شمسایی باعث خنده حاضران در نشست شد. در پایان کنفرانس خبری هم این خبرنگار از سرمربی ایران علت حذف ژاپن را جویا شد. شمسایی با رفتاری حرفه‌ای گفت: تحلیل اینکه چرا ژاپن حذف شد کار من نیست و باید خود ژاپنی‌ها این موضوع را بررسی کنند اما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از حذف ژاپن ناراحت شدم، چون نه فقط ژاپن را یک حریف قدرتمند و محترم می‌دانم بلکه با کنجیرو کوگوره، سرمربی تیم، سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی دوست هستم و ناراحت شدم که تیم آنها مسابقات را ترک کرد و در جام جهانی حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات