Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی شامگاه پنج شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی زمینه ساز معرفی هنرمندان بومی استان ها است، گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها نقش مهمی در معرفی استان ها و ظرفیت های هر منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: یک هزار بازیگر، هنرمند، کارگردان  و ...  در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما شرکت می کنند و این هنرمندان به عنوان سفیران نقش مهمی در معرفی استان میزبان دارند.

وی بیان کرد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما  فراگیر ترین جشنواره فرهنگی در سطح کشور است که تمام بخش های هنری از جمله سیما، صدا، موسیقی، فضای مجازی و ... را در بر می گیرد.

پنج استان کشور در نوبت برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی مراکز استان ها هستند

 معاون امور استان‌های صدا و سیما تاکید کرد: پنج استان کشور در نوبت برگزاری این جشنواره هستند.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در سالجاری میزبان برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما  است، بیان کرد: برگزاری این جشنواره در چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در ارتقای بخش تولیدات رادیویی و تلویزیونی این استان خواهد داشت.

 معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت کشور است که باید از ظرفیت رسانه برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این استان بهره گیری بیشتر کرد  تا زمینه توسعه بیشتر این استان فراهم شد.

کد خبر 4376699

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما شهرکرد علی دارابی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم