Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@02:11:23 GMT

فیلم | ببینید آرات حسینی چطور برای سیکس‌پک اشک می‌ریزد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۶۶۰

‍‍‍‍‍‍

چند رسانه‌ای > فیلم - آرات حسینی، پسربچه 5ساله بابلی که به خاطر آمادگی بدنی اش در اجرای حرکات آکروباتیک در دنیا معروف شده، برای رسیدن به این مرحله از توانایی ها، تمرینات سختی را پشت سر می گذارد. در ویدئوی زیر ببینید که آرات چگونه برای بیرون آمدن سکیس پکش تلاش می کند و اشک می ریزد.

 

Video/Audio Link

 

 

 

6767

دانلود کلید واژه‌ها : کودکان - سرگرمی - فیلم - سرگرمی -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کودکان سرگرمی فیلم سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد دربی همیشه سخت است و ما بازی سختی را بردیم و سه امتیاز خوبی گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

اوسمار: این تعطیلی برای ما فرصت خوبی است

 

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد: ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد: سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ سرگرمی و ایده جذاب برای استقبال خانوادگی از نوروز
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • گل اول‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌های تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • پیکه: تماشای یک بازی فوتبال به مدت ۹۰ دقیقه دیگر مثل گذشته جذابیت ندارد
  • امکانات اقتصادی بازار سرگرمی ایران، مقاومت در میدان سرگرمی های جهانی
  • آسمان شدن پدر شهید حسینی در بشرویه
  • تولید یک بازی برای نجات لاکپشت‌های دریایی
  • بازی رومیزی «لیپار» تولید می‌شود