Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:22:37 GMT

۳۶ پروژه متناسب با برنامه‌های عمرانی در کاشان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۷۶۳

۳۶ پروژه متناسب با برنامه‌های عمرانی در کاشان اجرا می‌شود

‍‍‍‍‍‍

شهردار کاشان گفت: این پروژه‌ها متناسب با نیاز سنجی محلات و مشاوره با معتمدین هر محل، بسته به نیاز و رفاه مردم شهر شروع شده است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ استانها کاشان نظرات

 سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از کاشان، در مورد پروژه های عمرانی شهرداری اظهارداشت: 36 پروژه متناسب با برنامه‌های عمرانی شهرکاشان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان افزود: این پروژه ها متناسب با نیاز سنجی محلات و مشاوره با معتمدین هر محل بسته به نیاز و رفاه مردم شهر شروع شده است.

ابریشمی راد گفت : از جمله برنامه های عمرانی در حال انجام شامل نهضت گسترده آسفالت در خیابان و کوچه های شهر، احداث کمربندی سردار کریمی،  زیر سازی و آسفالت کوچه های شمشاد فاز دو، بلوار انتهای صنعت، عملیات زیرسازی جدول گذاری بلوار ناجا،  تکمیل سالن ورزشی شهرک 22  بهمن،  عملیات جدول سازی بلوار راوند، زیر سازی کوچه اتش نشانی راوند، زیر سازی خیابان امیر کبیر، احداث  چند پل عابر پیاده ، میدان حضرت معصومه، سالن ورزشی بانوان خزاق، بلوار طاهر آباد، تعویض بلوک فرش خیابان طالقانی، و چندین پروژه عمرانی دیگر که در حال فعالیت است.

 وی در مورد پروژه‌های ناتمام دوره قبل اضافه کرد: از بین پروژه‌های ناتمام شهرداری دوره قبل  آنهایی که دارای اشکالات فنی بوده متوقف شده ، مانند بادگیر شهر که از نظر جانمایی بدون کارشناسی انجام شده است ،  مزار فیض که به دلیل سنگ فرش کردن با موزاییک و آب گرفتگی و گرمای چندین برابر از نظر فنی کاری بدون تجربه بود ، تلگرافخونه قدیم  واقع در 15خرداد که  بدلیل هزینه  زیاد برای ساخت ماکت و جلوگیری از وسعت میدان 15خرداد در آینده کارشناسی نبود و چندین پروژه دیگر نیز به همین منوال  از نظر کارشناسان مشاور، دارای اشکالات فنی بود لذا  متوقف شد و  بقیه پروژه ها نسبت به اولویت در حال اجرا است و بعضا تمام شده است.

 شهردار کاشان همچنین خاطر نشان کرد: ما نسبت به تعهدات شهردار دوره قبل به مردم خود را متعهد می‌بینیم تا اعتماد مردم به شهرداری از بین نرود هر چند که این تعهدات مشکلات مالی برای ما به  وجود آورده از قبیل دادن چندین پروانه ساختمانی رایگان که باعث شده در آمد شهرداری پایین بیاید.

انتهای پیام/م

R7845/P1486/S6,1369/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند