Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:34:01 GMT

میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۸۰۴

میلاد وزیری: ناامید از کسب مدال در جاکارتا نیستم

عضو تیم ملی تیروکمان در بخش ریکرو مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در بخش انفرادی، تیمی و میکس داشته باشم.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت خود در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا افزود: هرچند مدت زیادی از تیم ملی دور بودم، اما اردوهای پی‌درپی که از ابتدای سال تا به الان داشتیم و حضور در کاپ آسیا چین تایپه شرایط خوبی را برای من رقم زد تا بتوانم رکورد خود را نسبت به گذشته افزایش دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در گوانگجو اولین تجربه حضورم در بازی‌های آسیایی را سپری کردم و از آن زمان تاکنون امکان حضور در بازی‌های آسیایی نداشتم، اما الان باتجربه‌تر از قبل در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم در بخش انفرادی، تیمی و میکس به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.

وی گفت: بازیهای آسیایی به اعتقاد من از مسابقه‌های جهانی و المپیک سخت‌تر است و تمام حریفان آسیایی که بهترین‌های دنیا هستند در این تورنمنت حضور دارند. از سوی دیگر چون در این رقابت‌ها سهمیه المپیک میکس ریکرو بین تیم‌های اول و دوم توزیع می‌شود، بدون شک رقابت سختی را در بخش میکس خواهیم داشت، اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتایج در بخش تیمی و میکس تلاش خواهم کرد.

وزیری در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید بعد از مدت‌ها دوری از تیم ملی، درخشش خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشید، اظهار کرد: من برای حضور در بازی‌های آسیایی تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشتم و با امید وارد تیم ملی شدم. بازیهای آسیایی حساسیت بالایی دارد و یک لحظه غفلت سبب می‌شود تا مدال را به راحتی از دست بدهیم. به هر شکل این که در بخش انفرادی، تیمی یا میکس به چه نتایجی دست پیدا کنیم بستگی به شرایط مسابقه دارد.

عضو تیم ملی کامپوند مردان ادامه داد: برای کسب بهترین نتیجه در این بازی‌ها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد و امیدوارم بتوانم بار دیگر خود را در این بازی‌ها ثابت کنم.

وی در پایان گفت: ما در شرایطی خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کردیم که با کمبودها و مشکلات زیادی مواجه بودیم. هرچند این مشکلات همچنان پابرجاست و مرتفع نشده است، اما کمانداران یکدل شده‌اند تا بتوانند در برابر حریفان آسیایی به سختی بجنگند تا بهترین نتایج را در بخش ریکرو کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام میلاد وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسدی» وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
آقای حسین امیرعبداللهیان، در این دیدار از مواضع جاکارتا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت غزه تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روابط دوجانبه تهران و جاکارتا پس از سفر آقای رئیسی به اندونزی، مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال