Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:05:55 GMT

اگر بواتنگ برود، بایرن آلدرویرلد را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۸۴۲

اگر بواتنگ برود، بایرن آلدرویرلد را می‌خواهد

توبی آلدرویرلد ممکن است با ترک باشگاه تاتنهام به بایرن مونیخ آلمان ملحق شود. چرا که باشگاه بزرگ آلمانی در صورت از دست دادن جروم بواتنگ قصد دارد دفاع وسط تاتنهام را جایگزین او کند. 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات انگلیس در هفته‌ی گذشته، منچستریونایتد به شدت خواهان جذب جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی دو باشگاه به توافق نرسیدند چرا که بایرن خواهان یک انتقال دائمی به مبلغ 50میلیون پوند بود ولی یونایتد قصد داشت بواتنگ را به عنوان یار قرضی به اولدترافورد منتقل کند. 


ولی حالا با کنار رفتن یونایتد، پاری سن ژرمن همچنان خواهان جذب بواتنگ است. انتقالی که بایرن مونیخ را به صرافت انتقال یک دفاع وسط جدید به آلیانز آرنا انداخته. بنا بر گزارش‌ها، بواتنگ به صورت شخصی با مسئولین پی اس جی مذاکره کرده و موافقت خود را با پیشنهاد آنها اعلام کرده است. 

 

تلاش باشگاه پاریسی برای به توافق رسیدن با بایرن همچنان زمان دارد چرا که پنجره‌ی نقل و انتقالات فرانسه تا پایان ماه آگوست بسته نخواهد شد. 


از سوی دیگر آلدرویرلد 29ساله که سال گذشته نتوانسته بود در تاتنهام آنطور که دلش می‌خواست مورد توجه کادر فنی قرار بگیرد ماه پیش اعلام کرده بود امیدوار است به منچستریونایتد منتقل شود ولی یونایتدی‌ها نتوانستند در فرصت نقل و انتقالات این استوپر بلژیکی تاتنهام را به اولدترافورد منتقل کنند. 


آلدرویرلد بعد از پیروزی تاتنهام در اولین بازی‌ لیگ برترش در مقابل نیوکاسل در توییتی نوشت:" اولین بازی و اولین پیروزی. پیش به سوی قهرمانی در استادیوم جدیدمان". آلدرویرلد عملاً اعلام کرد که برای ماندن در تاتنهام و توپ زدن در این تیم آماده است. 


ولی بایرن که می‌تواند تا تاریخ 31 آگوست بازیکن جذب کند، در صورت از دست دادن بواتنگ ممکن است با پیشنهادی به سراغ آلدرویرلد برود که او را به فکر وادارد.

جرومی بواتنگ بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، آرسنال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها