Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@02:46:43 GMT

تهدید ترکیه در توییتر توسط ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۹۵۰

تهدید ترکیه در توییتر توسط ترامپ

به گزارش خرداد، ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا در تهدیدی دیگر علیه آنکارا پیرامون بازداشت کشیش متهم به جاسوسی در پیامی توئیتری این کشیش را گروگان خواند.

در میانه تنش میان واشنگتن و آنکارا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر ترکیه را به دلیل بازداشت «اندرو برونسون» کشیش آمریکایی متهم به جاسوسی تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در پیامی توئیئتری نوشت: ترکیه سال های بسیاری از ایالات متحده بهره برده است. آن ها اکنون کشیش مسیحی خوب ما را بازداشت کرده اند که دیگر باید از او بخواهم به عنوان یک گروگان میهن پرست کشور ما را نمایندگی کند.
وی افزود: برای آزادی یک انسان بی گناه چیزی پرداخت نمی کنیم، بلکه روابطمان را با ترکیه کاهش می دهیم.

 

این دومین حمله ترامپ به ترکیه در 24 ساعت گذشته بود. وی ساعاتی پیش در دیدار با اعضای کابینه خود با بیان اینکه ترکیه «دوست خوبی» برای آمریکا نبوده، افزود که واشنگتن یک تبعه ترک در کشوری دیگر را به تقاضای رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه آزاد کرده اما آنکارا برای آزادی برونسون همکاری نمی کند.

ترامپ ضمن این گفته ها از وزیر خزانه داری خود خواست که تحریم های بیشتر ترکیه را بررسی کند.
استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا نیز اعلام کرد که واشنگتن در صورت تداوم بازداشت برونسون، آماده اعمال تحریم های بیشتر علیه ترکیه است.
ترامپ پیشتر نیز در پیامی توئیتری با درخواست آزادی برونسون، ترکیه را به تحریم های گسترده تهدید کرد. در پی این تهدید، وزارت خزانه داری آمریکا دو وزیر کابینه اردوغان را تحریم کرد.

برونسون که به اتهام همکاری با گروه های تروریستی و جاسوسی به نفع آمریکا در شهر ازمیر ترکیه تحت محاکمه‌ است، از نهم دسامبر 2016 (19 آذرماه 1395) در بازداشت موقت به سر می برد.

برچسب ها: ترکیه ، لیر ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه لیر ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا