Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدالله چاروسایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شطرنجبازان خارجی از کشورهایی نظیر روسیه، اوکراین، گرجستان، جمهوری آذربایجان، عراق، مجارستان و چک امروز وارد همدان شدند.
وی بیان کرد: اغلب آنها سال قبل نیز در رقابت های اوپن ابن سینا حضور داشتند و امسال در جدول A و B با حریفان ایرانی رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاروسایی از غیبت احسان قائم مقامی برای حضور در این رقابت ها خبر داد و افزود: قائم مقامی استاد بزرگ بین المللی شطرنج به دلیل مشکلات شخصی از حضور در این مسابقات انصراف داد.
وی خاطرنشان کرد: 12 داور با مدرک ملی و بین المللی این رقابت ها را قصاوت می کنند.
وی یادآور شد: تاکنون 300 شطرنج باز داخلی و خارجی در این رقابت ها نام نویسی کرده اند و مهلت ثبت نام تا فردا جمعه عصر تعیین شده است.
چاروسایی افزود: جدول A شامل بازیکنان دارای درجه استادی و بازیکنان دارای ریتینگ 2100 و بالاتر، جدول B شامل بازیکنان دارای درجه بین المللی پایین تر از 2100 و بدون ریتینگ و گروه C را شطرنجبازان رده سنی زیر 14 سال تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) حاکم بر مسابقات است و مسابقات جدول A در 9 دور، جدول B در 11 دور و جدول C در 9 یا 11 دور و به روش سوئیسی برگزار می شود.
سال گذشته استانیسلاو بوگدانوویچ (Bogdanovich Stanislav) استاد بزرگ شطرنج اوکراین قهرمان چهاردهمین دوره رقابت های شطرنج اوپن ابن سینا شهر همدان شد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جدول چک روسیه عراق گرجستان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

همچنین در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست ۸۰۰متر ایستاد.

بر همین اساس این دونده دوهای  نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید