Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:02:11 GMT

650 میلیارد ریال به راههای سبزوار اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۲۳۵۵

650 میلیارد ریال به راههای سبزوار اختصاص یافت

عباس آخوندی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از جاده های شهرستان سبزوار طی گفت و گو با خبرنگاران افزود:
برای تکمیل جاده جغتای - منیدر 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: با تکمیل جاده مزبور ارتباط شهرستان جغتای با جاده اصلی تهران - مشهد میسر شده و موقعیت ارتباطی این شهرستان ارتقا می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای این طرح همچنین دسترسی مسافران از شهرهای شمالی کشور به جاده اصلی تهران - مشهد فراهم شده و راه دسترسی آنان به این جاده 90 کیلومتر کمتر می شود.
آخوندی افزود: تاکنون عملیات اجرایی چهار کیلومتر از این جاده انجام شده و 11 کیلومتر دیگر در دست اجراست.
وی با اشاره به تعریض و بهسازی جاده جغتای اظهار داشت: تعریض هفت کیلومتر این جاده انجام شده و حدود 18 کیلومتر آن نیز در مرحله بهسازی قرار دارد.

* 500 میلیارد ریال به جاده سبزوار - اسفراین اختصاص یافت
وزیر راه و شهرسازی گفت: 500 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی برای 2 بانده شدن جاده سبزوار - اسفراین اختصاص یافت.
آخوندی افزود: با راه اندازی کارخانه فولاد سبزوار در سالجاری و همچنین کارخانه جمکو و واحدهای صنعتی بزرگ دیگر در شهرستان جوین، ترافیک این جاده افزایش یافته که 2 بانده شدن آن در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه طول جاده سبزوار - اسفراین 110 کیلومتر است اظهار داشت: 2 بانده شدن این جاده در مرحله نخست از مسیر سبزوار به طول 25 کیلومتر اجرا می شود که مناقصه برای تعیین پیمانکار به زودی انجام می شود.
وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه روز پنجشنبه برای بازدید از طرح های عمرانی سبزوار وارد این شهرستان شدند.
بازدید از راه آهن سبزوار و جاده های سبزوار - قوچان، سبزوار - جوین، سبزوار - جغتای در غرب استان خراسان رضوی از برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی بود.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان خراسان رضوی راه و شهرسازی مسافران مناقصه وزیر راه و شهرسازی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزواظهار کرد: برای اجرای این میزان روشنایی جاده‌ای، ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شد.

اخترشناس با اشاره به نقش بسزای روشنایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار داشت: اصلی ترین پروژه ‎های روشنایی طولی طی سال گذشته شامل محورهای آبپخش به کلل، دویره به چاهکوتاه، میدان میوه و تره بار دشتستان، کمربندی اهرم، تقاطع غیر همسطح عالی‌شهر بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده که توسعه و نگهداری آن به صورت مستمر در دستور کار راهداران است.

کد خبر 6093036

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور