Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@13:19:40 GMT

یارانه مرداد ماه قابل برداشت شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۲۳۶۱

 پیش بینی می‌شود هشتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی بامداد (پنج شنبه۲۵ مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی ماه مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین گام جدیدی را برای پیشرفت موشک قابل استفاده مجدد خود برداشت

چین دوره جدیدی را از آزمایش‌های موتور سوخت مایع برای موشک قابل استفاده مجدد خود تکمیل کرد.

به گزارش ایسنا، چین گام دیگری را به سوی پیشبرد موشک قابل استفاده مجدد خود برداشته است.

به نقل از چاینا دیلی، چین در سال‌های اخیر به طور فعال در حال توسعه فناوری نیروی محرکه فضایی بوده و جدیدترین دستاورد آن، آزمایش‌های موفقیت‌آمیز اشتعال زمینی یک موتور سوخت اکسیژن مایع و نفت سفید به وزن ۱۳۰ تن است که به موشک‌های حامل قابل استفاده مجدد این کشور نیرو می‌دهد.

این موتور قابل استفاده مجدد که توسط یک مؤسسه زیر نظر «شرکت علوم و فناوری هوافضای چین»(CASC) ساخته شده است، روز جمعه دو بار در یک محل آزمایش واقع در شمال غربی استان شنشی روشن شد.

این موتور تاکنون در مجموع ۱۵ آزمایش تکراری را با ۳۰ احتراق انجام داده است که زمان کلی آزمایش آن به بیش از ۳۹۰۰ ثانیه می‌رسد. مؤسسه توسعه‌دهنده این موتور روز یکشنبه اعلام کرد که تعداد آزمایش‌های تکرارشده روی موتور، از رکورد پیشین آزمایش موتور اصلی موشک سوخت مایع چین فراتر رفته است.

این مدل موتور که به عنوان سیستم پیش‌ران اصلی موشک‌های قابل استفاده مجدد چین عمل می‌کند، از قابلیت اطمینان جامع و برجسته‌ای برخوردار است.

مؤسسه سازنده موتور، به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در روند تولید هوشمند نیز اشاره کرد و گفت که گروه پژوهش و توسعه، یک سیستم فناوری اصلی را برای تولید موتورهای قابل استفاده مجدد ابداع کرده است. این امر به طور قابل توجهی پیشرفت و پایداری فناوری ساخت موتور را افزایش می‌دهد و کیفیت و قابلیت اطمینان محصول را تضمین می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • چین گام جدیدی را برای پیشرفت موشک قابل استفاده مجدد خود برداشت
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • یارانه سه دهک اول واریز شد
  • مبلغ یارانه نقدی و معیشتی ثابت ماند
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟
  • مبلغ یارانه نقدی و معیشتی ۱۴۰۳ تغییر کرد؟!
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال 1403 ثابت ماند
  • یارانه نقدی و معیشتی ثابت ماند