Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:56:24 GMT

فرماندار اقلید از تلاش ها برای تخریب دولت انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۲۴۶۲

فرماندار اقلید از تلاش ها برای تخریب دولت انتقاد کرد

به گزارش ایرنا، صالح مشتاقی لار شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید افزود: این افراد سیاست زده با نگاه ضد توسعه ای، اهداف دشمنان و اسرائیل را دنبال می کنند و به جای اینکه بزرگ منشی و آرامش را در جامعه تزریق کنند، نومیدی را اشاعه می دهند و اینها جفایی است که در حق مردم می شود.
وی با بیان اینکه هر فعالیتی که بخواهد در شهرستان اقلید انجام شود عده ای همیشه مخالف هستند، اظهار داشت: این افراد از سفر مسئولان استانی و کشوری به شهرستان نگران هستد و همه چیز را به باد انتقاد می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان اقلید گفت: اگر توسعه ای بخواهد شکل بگیرد بایستی در ابتدا آجری گذاشته شود و مقدمات آن فراهم شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات در جامعه می تواند مانع وقوع جرم شود افزود: همه فعالیت ها کلنگ زدن نیست و اقدامات فرهنگی هم بایستی در دستور کار نهادها قرار گیرد.
مشتاقی لار راهکار مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالاهای اساسی را نظارت دقیق تر مجمع امور صنفی، اداره صنعت معدن و تجارت، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و ارائه اطلاعات متخلفان از سوی شهروندان دانست و فعالیت جدی تر آنان را خواستار شد.
فرماندار شهرستان اقلید در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی مدیران این شهرستان گفت: هر مدیری که توانایی انجام کار را ندارد، از سمت خود استفا دهد.
وی افزود: هم اینک پرتلاطم ترین حوزه های شهرستان، بخش آب و حوزه بیکاری جوانان است که رفع این مشکلات، عزم جدی همه دستگاهها و نهادها را می طلبد.
وی افزود: در این راستا، تسهیلات فراگیر اشتغال با هدف کاهش نرخ بیکاری در اختیار متقاضیان در شهرستان اقلید قرار خواهد گرفت.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
9772/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اشتغال جامعه صنعت معدن و تجارت کالاهای اساسی نیروی انتظامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است