Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص جزییات حادثه افزود: ساعت پنج امروز 2 نفر از ماموران اجراییات شهرداری با حکم قضایی درحال تخریب یک ساختمان نیمه ساز متصرفی بودند که با مخالفت متصرفان مواجه شدند.
وی یادآور شد: متصرفان اقدام به پرتاب وسیله آتش زا (کوکتل مولوتف) به شهرداری منطقه سه اهواز کردند که در این حادثه 2 مامور اجراییات دچار سوختگی 50 و 20 درصد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی خاطر نشان کرد: این افراد ساعتی بعد هم با اسلحه به شهرداری منطقه حمله کردند و سبب خسارت به درب ساختمان شهرداری شدند.
وی ادامه داد:شهرداری ضابط قضایی نیست و تنها می تواند اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرفات انجام دهد، متاسفانه سایر دستگاه ها در جلب افراد متصرف متخلف همکاری لازم را ندارد.
شهردار منطقه سه گفت: این تصرفات سرانه های عمومی هستند که جزء املاک مسکن و شهرسازی هستند و باید به پارک، درمانگاه، بیمارستان تبدیل شوند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل مسکن و شهرسازی در حفظ این اراضی به وظایف خود عمل نمی کند ادامه داد: در بسیاری از نقاط منطقه سه از جمله زرگان، فدک، اندیشه و کوی علی آباد شاهد اینگونه تصرفات هستیم.
یوسفی با بیان اینکه این تصرفات توسط باندهای مشخص صورت می گیرد خاطر نشان کرد: تمام مشخصات این متصرفان موجود است اما اقدامی برای جلب آنها نمی شود اما از آنسو زمانیکه متصرفان علیه ماموران اجراییات شکایت می کنند ظرف 24 ساعت حکم جلب ماموران شهرداری صادر می شود.
وی گفت: در چند ماه گذشته بارها به وسیله اسلحه و بنزین به ماموران اجراییات حمله شده است، برای تخریب همین ملک نیمه ساز نیز از چهار ماه پیش به مسکن و شهرسازی ابلاغیه دادیم که ورود کند اما هیچ اقدامی شد.
9887/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بنزین بیمارستان شهرداری مسکن اجراییات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی بربالین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: ساعت 1:50 امروز (29 فروردین‌ماه) کادر همکاران عملیاتی اورژانس حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس، به شدت مورد حمله سه نفر که در حالت عادی نبودند، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که این افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

کره‌بندی گفت: متاسفانه در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه‌ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را که یک زن 50 ساله بود از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو وقوع این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است. از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز