Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سفیدگران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سودجویان با بیمه شده ها تماس می گیرند و اذعان دارند که به آنان خدمات ارائه خواهند داد، پس از جمع آوری منابع مالی دیگر پاسخگو نیستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه این افراد بیشتر با بیمه شده های بیماران خاص تماس داشته اند افزود: آنان به بیماران گفته اند که داروهای مورد نیاز آنان را تامین خواهند کرد، اما پس از گرفتن هزینه ها دیگر جوابگو نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی از بیمه شده ها خواست تا در دام این افراد قرار نگیرند و گفت: این افراد سود جو بیشتر با بیماران خاص و افرادی که از نظر مالی ضعیف هستند ارتباط برقرار کرده اند و به آنان قول تامین دارو و سایر خدمت را داده اند.
سفید گران افزود: بیمه شده ها می توانند با شماره تماس 1661 تماس بگیرند و مشکلات خود را بیان کنند اما از سوی این اداره کل برای ارائه خدمات با آنان تماس گرفته نمی شود.
وی افزود: هم اکنون برای جلوگیری از این امر به انجمن های مرتبط اطلاع رسانی شده است و از مردم می خواهیم که پاسخ هر فردی را در حوزه بیمه سلامت ندهند چرا که باید در این خصوص تحقیقی داشته باشند.
معاون خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: 463 نفر از بیمه شدگان سلامت در استان را بیماران خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس تشکیل می دهند.
به گفته مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی 631 هزار نفر از شهروندان این استان 863 هزار نفری زیر پوشش خدمات این اداره کل هستند.
از مجموع بیمه شده های زیر پوشش بیمه سلامت57هزار و 90 نفر کارکنان دولت، ،420 هزار و 70 نفر روستایی، یکهزار و 696 نفر ایرانیان، 20هزار و 768 نفر سایر اقشار و 131 هزار و 579 نفر بیمه همگانی هستند.
3007/6042/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خراسان شمالی دارو منابع مالی بیمه تماس رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب