Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که می‌خواهند سلیقه‌ای عمل کنند و دوباره مذاکره با‌ آمریکا را پیگیری کنند، نباید در مسئولیت‌های اجرایی قرار بگیرند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ سیاسی سیاست ایران نظرات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به  صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد برخورد با فساد، گفت: فسادی که بعضاً در کشور ما وجود دارد غالباً  فساد مالی آن هم در بخش اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فساد وقتی می‌تواند سیستمی بشود که بین دستگاه‌های دولتی هنجار شود یعنی اولاً در 90 درصد دستگاه‌های دولتی فساد وجود داشته باشد و ثانیاً قبح فساد در دستگاه‌های دولتی و اداری ریخته شده باشد.

+بیشتر بخوانید

تحلیل وزیر دولت دهم از سخنان رهبری: چرا فساد در ایران «سیستماتیک» نیست؟ 

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبری ادامه داد: با قطع نظر از اینکه رهبری ولی فقیه جامعه هستند و بیشترین و کاملترین اطلاع را دارند، باید گفت فرمایش ایشان درباره نبود فساد سیستمی در کشور درست است. قاطبه مسئولان ما اهل فساد نیستند اما ممکن است برخی افراد از رانتهای دولتی و خلاهای قانونی به نفع خودشان استفاده‌هایی کنند که باید با این مقدار هم قاطعانه برخورد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب مذاکره مجدد با آمریکا عقلانی نیست، خاطرنشان کرد: به نظر من یکی از ویژگی های حکومت اسلامی این است که باید منویات رهبری اجرا شود و رهبری هم در صحبت‌های اخیرشان بیان کردند که با دلایل متقن و تجربه گذشته مذاکره با آمریکا عقلانی نیست لذا کسانی که می‌خواهند سلیقه‌ای عمل کنند و دوباره مذاکره با‌ آمریکا را پیگیری کنند، نباید در مسئولیت‌های اجرایی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 

R1411/P1011199/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس خبرگان عسکر دیرباز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس خبرگان مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال